Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Topicstarter
Mijn Note 1 is meer dan 2 jaar oud en aan vervanging toe.

In deze ruim 2 jaar heb ik 3 accu's op gebruikt (Tijdens film/serie kijken en opladen ging de batterij nog steeds leeg). Ik ben dus een behoorlijk stevige gebruiker.

Abonnement heb ik al (Ziggo heel veel geloof ik) omdat ik niet meer dan 15 euro per maand wil uit geven.

Vereiste is dus wel een accu die ik zelf kan vervangen. Het liefst ook een microSD slot maar als de telefoon 64GB intern geheugen heeft is het nog wel te overzien. Minimale grootte is 5 inch omdat ik dit al gewend ben. FullHD zie ik ook graag, hoger hoeft zeker niet.

Budget is uiteraard zo goedkoop mogelijk. Het liefst had ik gewoon een Note 4 gehaald maar die vind ik wel wat prijzig. Ik wil vooral kijken wat voor alternatieven jullie hebben.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

OnePlus One... kost je 300,00 en heb je top-of-the-line spul qua specificaties en 64GB intern geheugen...
Geen vervangbare accu inderdaad, wel een accu waar je u tegen zegt want die functioneert meer dan prima.

Sony Xperia Z3 heeft ook geen vervangbare accu, maar is ook een hele goede qua accuduur...

Wil je echt een vervangbare accu dan ken ik persoonlijk maar weinig toestellen...
Samsung Galaxy S5, Chinese zut die in allerlei vormen, maten en prijsklassen te vinden zijn.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Is de Huawei Ascend Mate 7 niks? Moet volgens mij nog uitkomen maar die 4100mAh is natuurlijk een van de eye catchers, helaas niet verwisselbaar.. Maar de OPO is idd de beste keuze, meeste value.

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Topicstarter
Ja de OnePlusOne heb ik bekeken, de Z3 ook maar ik zit toch met die accu.

Laten we het er maar op houden dat ik een, ehm, behoorlijke poweruser ben en dat ik echt langer dan 2 jaar wil doen met mijn telefoon. Ik weet zeker dat ik dat niet ga halen met 1 accu.

Ik dacht al dat ik op een S5 of toch een Note 4 zou uitkomen maar ik wou vooral zeker weten dat ik niets over het hoofd zag.

Chinese telefoons heb ik ook al eens goed bekeken maar dat is het toch ook niet helemaal voor mij. Maar misschien zie ik iets over het hoofd natuurlijk.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Had de LG G3 geen verwisselbare accu? Als het goed is van wel:

http://www.cnet.com/news/...-battery-through-sept-22/

Denk dat dit een serieuze optie kan worden, goede specs, alleen nadeel is die overkill display.

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Topicstarter
Ik ben toch maar gewoon voor de Note 4 gegaan.

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Uitstekende keuze !
Ik heb er geen spijt van in ieder geval !

Verwijderd

Prima keuze, zeker als je van fotogafie houdt heeft het scherm uitstekende waarden doordat het amoled is.
Pagina: 1