Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nieuwe tv budget rond de 600 euro

Pagina: 1
Acties:

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Ik zoek een?
ik zoek een tv met minimaal 40inch en full hd en de beste beeld/kleurkwaliteit.

Wat is je budget?
Ik heb een budget van ongeveer 600 Euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het apparaat gebruiken om in eerste instantie normaal TV mee te kijken en voor consolegaming

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf 3 Tv's op de webshop van mediamarkt bekeken en weet nou niet echt wat TV's onderscheidt.
pricewatch: Philips 42PFK6309 Zwart
pricewatch: LG 42LB580V Zilver
http://www.mediamarkt.nl/...2c1540787.html?langId=-11 (deze vond ik niet in de pricewatch sorry voor lange link)

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb niet veel verstand van Tv's behalve dat full hd mooi scherp is. Heeft ambilight een echte meerwaarde? En wat zouden jullie mij aanraden?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Of Ambilight een meerwaarde heeft, is aan jou om te bepalen. Persoonlijk zie ik deze niet maar er zijn ook genoeg mensen die er bij zweren. Daarin zul je toch echt zelf een keuze moeten maken.

Op je shortlist zou je ook nog modellen als de H6200 van Samsung kunnen zetten aangezien deze100 Hz panelen bevatten, is onlangs gebleken uit een opmerking van een mede-Tweaker. Daarnaast zijn er nog de W6, W7 en W8 serie van Sony waarvan je ook diverse modellen binnen je budget zou kunnen aanschaffen. De Sony's zijn interessant vanwege hun lage input lag wat ze zeer geschikt maakt voor gamers.

Check trouwens ook eens de diverse tv topics binnen Consumentenelektronica Aankoopadvies. Er zijn de afgelopen weken diverse soortgelijke topics geweest. Hier kun je sowieso veel info vinden.