Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nieuwe laptop nogig maximaal 900

Pagina: 1
Acties:

• bluejezus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-05 19:00
hey de laptop van me vriendin is gisteravond opgehouden met opladen toen en de adapter hield er mee op (het groene lampje brande niet meer op de adapter) dus ik denk ik koop een nieuwe. ik steek hem er in en er kwam rook uit. naar de mycom gegaan en die zeggen een nieuw moederbord wat ongeveer 500 euro gaat kosten incl. arbeidskosten. dus wij dachten dan kunne we beter 400 euro bij leggen en een nieuwe laptop halen van daar deze topic.
ze had een Asus N73SV-V1G-TZ462V Asus N73SV-V1G-TZ462VV

de nieuwe laptop moet in iedergeval het zelfde doen en het liefst natuurlijk beter.
alsvast bedankt voor jullie hulp

Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

windows (ik heb nog een key voor windows 7) ik wil er mee gamen

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

ik wil er max 900 euro aan uit geven

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

ik heb geen voorkeur op merk

Verwijderd

Ik denk dat jij of je vriendin even de vragen allemaal moet beantwoorden. Wil je de laptop vaak meenemen of eens in de paar maanden? Is me ook niet helemaal duidelijk voor wie die laptop is. De oude was van je vriendin en deze word voor jullie allebei? Dit is gewoon even een tip.

Acer is misschien wel wat voor jullie. Zijn de laatste paar jaar weer goed bezig.Deze is 799 kan je overwegen om een ssd erin te zetten.
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54218G50aii

Minder geschikt voor echt gamen met gtx820m.
pricewatch: Acer Aspire V3-572G-55QJ

Met een budget van 900 euro zit je net op het randje van midden moot naar begin van echte game laptops.

Lenovo is ook goed bezig met de y50 die heb je ook met een i5 core maar wel met top grafische kaart gtx 8600 2 gb.
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-00740

Asus heeft vooral mooie notebooks of in iedergeval strak met chique uitstraling. Deze asus heeft wel de minste grafische kaart gtx 840m. Maar ook geld over voor ssd 256 gb.
pricewatch: Asus N56JN-CN035H

Er zijn nog veel meer merken maar begin maar wat met mainstream.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2014 19:45 ]

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Als je weer 17 inch wil zou ik de volgende aanbevelen: pricewatch: Asus N750JK-T4157H
Wat wel erg jammer is, is dat er dan geen budget overblijft voor een SSD.
Mocht je graag een wat lichtere laptop willen, neem dan de Acer V5 die hierboven genoemd wordt en zet er dan deze pricewatch: Crucial M500 mSata 240GB bij. Dan even je besturingssysteem op je nieuwe SSD installeren en je hebt een lekker snelle laptop waar je heel goed op kan gamen en er zit ook een erg goed scherm in die Acer (IPS).