Division Lanparty 16-17-18 Januari 2015

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin2005
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 12:35
Hallo Tweakers,

Voor het eerste jaar willen wij grootschalig een lanparty organiseren. We hebben al vele jaren ervaring met het organiseren van kleine lanparty's (tot 10 personen) en het bezoeken van grote (800 personen)

wij bieden dit jaar ruimte voor +/- 100 mensen, maar kunnen uitbreiden bij voldoende interesse.

Wat & waar?
Wij bieden 3 dagen de ruimte om gezellig bij elkaar te komen om te gamen en voor de gezelligheid.

Locatie is:
Het Dorpshuis in Wezep
Zuiderzeestraatweg 500
8091 CT Wezep

voorzieningen?
Er is een vorm van catering aanwezig. hier zijn verschillende snacks en/of soorten dranken te bestellen.(alle prijzen hiervan staan op dit moment alleen nog op onze facebook)
om 3 dagen wakker te blijven wordt niemand vrolijk van, hier hebben we dus een aparte slaapzaal voor geregeld.

Wanneer?
Vrijdag 16 Januari 15:00 tot en met zondag 19 Januari 15:00

kosten?
Om de zaalhuur te dekken vragen wij een relatief klein bedrag voor de entree. De kosten bedragen met vooraf gekochte tickets via onze website €10,- of op het evenement zelf €12,50.

Wat heb ik nodig?
Het netwerk is aanwezig en door ons beschikbaar gesteld, echter heb je zelf wel een netwerk kabel nodig van ongeveer 10 meter (afhankelijk van hoever je van de tafel switch zit),
Elke tafel beschikt over enkele stroom aansluitingen, zorg dat je zelf een verlengsnoer mee hebt voor je pc, beeldscherm, etc. Zoals eerder aangegeven is er een slaapzaal aanwezig, luchtbed, slaapzak en verdere toebehoren zijn dus een aanrader.

Wat mag niet mee?
* Drugs
* Wapens
* Luidsprekers voor je pc

Servers
Wij hebben enkele servers draaien die je mag joinen binnen het event (zie facebook voor beschikbaarheid)
Mocht je zelf een server willen meenemen?, meld deze dan straks aan via de website

dat was alle informatie even tot nu toe, omdat onze website nog in aanmaak is nodig ik jullie graag uit om onze facbook pagina te liken.

http://facebook.com/divisionlanparty

Mocht je verder npg vragen hebben dan vernemen wij deze graag.

Ik hoop jullie te zien op de Website, Facebook maar ZEKER op de Lanparty

als laatst wil ik nog graag alle Spielerij Admins bedanken voor de toestemming :)

[ Voor 16% gewijzigd door justin2005 op 14-10-2014 12:56 ]