Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Text wrap in opmerkingen gebruikersreview

Pagina: 1
Acties:

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
Bij de gebruikersreview van de maand kwam ik onderstaande bug tegen:
(klik voor een grotere versie)

Afbeeldingslocatie: http://s6.postimg.org/d72sl46el/2014_10_14_08_57_09.jpg

De gebruiker heeft een blok met opmerkingen toegevoegd. Op de pc wordt dit goed weergegeven, maar in de responsive versie worden de alinea's weer één lange regel... Hierdoor moet er in het blok zelfs horizontaal gescrold worden en de titel ("Opmerkingen") is niet eens meer te zien.

Bekeken vanaf een Nexus 5 met de Chrome Beta app.

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Aangezien dit custom tabellen zijn waar we de inhoud nooit van weten hebben we besloten om deze in de responsive versie simpelweg 100% breed te maken en de content horizontaal te laten scrollen. Simpelweg weten we hier nog geen goede oplossing voor. Hoe zouden jullie dit graag zien? Daar we nooit weten hoeveel kolommen een tabel heeft en wat voor inhoud vind ik het vrij moeilijk hier een generieke oplossing voor te bedenken. Alle feedback is dan ook welkom!

[ Voor 71% gewijzigd door Inspector op 14-10-2014 12:51 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Daar kan de redactie wat weinig aan doen... ik denk dat je bij Kid Jansen moet zijn ;) het zit in zijn review

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Meh ik had teveel windows open en reageerde op de verkeerde post :P (aangepast bij deze)