nieuws: Wetenschappers claimen accu te hebben die oplaadt in twee minuten
Titel:
Niet alleen ligt 70% daar toch nog een aardig stukje vandaan maar het is ook nog eens "tot zeventig procent" en dus helemaal niet eens zeker weten "zeventig procent".
Mijn telefoonaccu laadt ook op in twee minuten ... echter slechts een paar procentjes, helaas.
Het is een hele ontwikkeling maar de titel is dus incorrect en wellicht zelfs misleidend te noemen.
Titel:
En de, eerste de beste zin, erachteraan:Wetenschappers claimen accu te hebben die oplaadt in twee minuten
Opladen in een bepaald tijdsbestek betekent, naar mijn idee: tot 100%. Misschien tot over de 90% aangezien die laatste procentjes vaak waardeloos zijn.Wetenschappers van Nanyang Technological University in Singapore hebben naar eigen zeggen een accu ontwikkeld die tot zeventig procent kan worden opgeladen in twee minuten tijd.
Niet alleen ligt 70% daar toch nog een aardig stukje vandaan maar het is ook nog eens "tot zeventig procent" en dus helemaal niet eens zeker weten "zeventig procent".
Mijn telefoonaccu laadt ook op in twee minuten ... echter slechts een paar procentjes, helaas.
Het is een hele ontwikkeling maar de titel is dus incorrect en wellicht zelfs misleidend te noemen.