Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• RareAMV
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-11 14:33
uhm, ja, mijn ge60(2014) begon nadat ik een paar uur de fan op full speed had staan en weer tot rust had laten te komen een ratel geluid te maken. Ik heb de laptop net 3 maand dus ik vraag me het af of het stof kan zijn, zal dat morgen bekijken maar misschien weet iemand hier wat het is en kan mij gerust stellen? Ik heb mijn laptop meestal in een iets schuin positie(gokje op 10 - 15 graden) staan zodat lucht makkelijker aangezogen kan worden, en ja dat helpt. Toen ik hem wat rechter neerzette verzwakte het geluid. Zou het mogelijk zijn dat (dit is wel heel ver gezocht) door zwaartekracht ik de fan uit zijn normaal bijna ronde baan heb getrokken en de fan daardoor beschadigt is geraakt :? (doordat de kracht bij het laagste gedeelte van de fan harder aan de bladen trekt dan als hij boven aan komt, maar dit is volgens mij minimaal, ik zou me dan toch eerder zorgen moeten maken over mijn hdd, neem ik aan.) En als het blijkt te zijn dat de fan inderdaad kapot is valt het dan onder garantie gezien ik hem altijd licht in een hoek heb staan :?

Al vast bedankt voor jullie reacties!