Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een game pc bouwen
Wat mag het systeem gaan kosten
van 0 tot 900 euro
]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb de ssd van samsung evo 840 250 gb en een normaal hardeschrijf van 1 tb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.[/i]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
liefst een intel processor en de rest maakt het mij niet zoveel uit als het maar goed werkt en snel is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
snel en goed game pc
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ik koop gewoon een atx behuizing. hij moet wel stil zijn moet hem niet van 1 km aan horen ofzo
Ga je overklokken?
als dat geen kwaad kan overklokken dan kan ik het doen als het niet hoeft dan niet natuurlijk.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen
daar tussen in hij moet niet slecht zijn maar wel best nieuwe onderdelen
jesper
Ik wil graag een game pc bouwen
Wat mag het systeem gaan kosten
van 0 tot 900 euro
]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb de ssd van samsung evo 840 250 gb en een normaal hardeschrijf van 1 tb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.[/i]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
liefst een intel processor en de rest maakt het mij niet zoveel uit als het maar goed werkt en snel is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
snel en goed game pc
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ik koop gewoon een atx behuizing. hij moet wel stil zijn moet hem niet van 1 km aan horen ofzo
Ga je overklokken?
als dat geen kwaad kan overklokken dan kan ik het doen als het niet hoeft dan niet natuurlijk.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen
daar tussen in hij moet niet slecht zijn maar wel best nieuwe onderdelen
jesper