Laatste update voor Logitech heeft een nieuwe optie toegevoegd, namelijk de input analyse. Iemand een idee wat dit is? Ik vind zelfs geen enkel zoekresultaat in google met uitleg daarover of ik kijk erover.
Ik veronderstel een heel nutteloze functie?
Zal de update eens downloaden en even kijken.
Hij vind geen updates? Heb 8.55.137 draaien, welke heb jij?
Hij vind geen updates? Heb 8.55.137 draaien, welke heb jij?
[ Voor 41% gewijzigd door chaoscontrol op 18-10-2014 10:41 ]
8.56.109! Wel raar dat die bij jou niet up-to-date is! Ik heb die update al 2 weken. Ik gebruik wel de 64bit versie, misschien dat het daaraan ligt?
Anders moet je ff downloaden van de site dan heb je ineens ook de nieuwste
Anders moet je ff downloaden van de site dan heb je ineens ook de nieuwste
Thanks, wat ik er van begrijp is dat je het aan kan zetten tijdens het gamen om te zien welke buttons je het meest gebruikt. Ook voor mijn toetsenbord werkt dit. Hierna kun je je dan je buttons eventueel van knop/positie veranderen zodat je een eventueel voordeel hebt ingame? Nuttig, mwah, leuk, ja wel.
Logitech had zich beter met iets anders bezig gehouden, want dit is uiteraard zo nutteloos. Ik bepaal wel zelf welke knoppen ik gebruik en ik weet zelf wel welke knop ik het meeste gebruik. Ik zal het in elk geval eens een keertje uittesten, maar denk niet dat door de input analyse mijn knoppen zal gaan doen veranderen, want ik ben ze het nu eenmaal zo gewend geworden.
Pagina: 1