Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Verwijderd
FTP is sowieso een onveilig en achterhaald protocol. Alleen al om die reden zou je SFTP of SCP moeten gebruiken. WinSCP kan volgens mij wel ongeveer wat je wilt.
Je zou de sitemanager.xml die FileZilla gebruikt op een dropbox/owncloud/whatever kunnen mikken* en die gebruiken op alle plekken waar je FileZilla gebruikt. Maar breng dan wel even al je klanten daarvan op de hoogte voordat je dat doet zodat ze nog de kans hebben bij je weg te lopen voor 't te laat is
FTP is, zoals hierboven al gezegd, al een onveilig en achterhaald protocol en FileZilla doet daar nog een schepje truckload bovenop.
Als ik je 1 tip mag geven: maak dat je wegkomt bij FileZilla
* En dan maar hopen dat je niets verliest en dat niemand je whatever-cloud hacked (gebruik, waar mogelijk, 2 factor auth en, uiteraard, versleutelde bestanden!)
Als ik je 1 tip mag geven: maak dat je wegkomt bij FileZilla
* En dan maar hopen dat je niets verliest en dat niemand je whatever-cloud hacked (gebruik, waar mogelijk, 2 factor auth en, uiteraard, versleutelde bestanden!)
[ Voor 35% gewijzigd door RobIII op 13-10-2014 23:12 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij