Beste manier aansluiten VGA op U2412H?

Pagina: 1
Acties:

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:39
De topic titel zegt waarschijnlijk al genoeg... Hoe sluit ik !het beste! een VGA computer aan op de Dell U2412H? Er zijn voor alle aansluitingen van deze monitor (DP, miniDP en HDMI) wel verloopjes te krijgen, maar welke is nou het meest praktisch? Ik zie 'active' converters, wat dat ook mag zijn, en normale verloopstukjes. Wat is nu aan te raden?

Ik kan mijn HD6950 via DP aansluiten, maar ik heb hier regelmatig andere computers staan die alleen over VGA beschikken, vandaar de vraag.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
VGA is analoog. HDMI, DVI en DisplayPort zijn allemaal digitaal. Dan heb je iets nodig wat de boel gaat omzetten om het werkend te krijgen.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Je hebt inderdaad een actieve converter nodig, geen van je aansluitingen gaat het anders doen.

Let wel op: je hebt VGA naar HDMI/DVI/DP/mDP nodig! De andere kant op gaat niet werken.

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:39
Kunnen jullie een bepaald kastje aanraden? Ik kan wel willekeurig iets googlen en aanschaffen, maar daar word ik ook niet veel wijzer van.. Als er suggesties of ervaringen zijn hoor ik het graag.

[ Voor 3% gewijzigd door stijnos1991 op 14-10-2014 00:02 ]

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025