Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik heb de volgende turorial gebruikt:
http://www.wpbeginner.com...dows-computer-using-wamp/
Er wordt WAMP gebruikt voor de diverse services. In de tutorial, direct na de installatie van WAMP moet er een database worden aangemaakt. Dat heb ik de vorige keer ook gedaan, toen ging het goed. Maar als ik nu naar die pagina ga, krijg ik hetzelfde effect als hierboven.
Ik krijg het idee dat het met de opmaak/CSS/whatever te maken heeft. Als ik direct naar de URL van een afbeelding welke niet werkt ga, dan krijg ik de melding dat ik daar geen permission voor heb, ondanks dat ik wel ben ingelogd...
De laatste keer dat ik een website heb gemaakt was eind jaren '90, er is veel veranderd sinds die tijd
Edit: als het inderdaad allemaal in de lucht is, is Apache al OK dacht ik (tenzij je hebt zitten knutselen met de modules). Hooguit dat je nog even kunt testen of je poortinstellingen OK zijn, maar aangezien je de inhoud van de folder ziet denk ik dat dat ook in orde is. Inderdaad lijkt het erop dat je content niet goed verwerkt/aangeboden wordt.
[ Voor 40% gewijzigd door Bastiaan op 13-10-2014 23:29 ]
... en gaat over tot de orde van de dag
1
| Service apache2 status |
Hiermee kan je de status van apache zien. Mits je Unbuntu gebruikt.
Ik heb dit probleem wel is vaker gehad/gezien, de snelste en effectieve oplossing is mapje backuppen en nieuwe server opzetten.
Unbuntu met lamp-server is voldoende.
If you need help let me know!
[ Voor 77% gewijzigd door Kobject op 15-10-2014 15:51 ]
Hij gebruikt WAMP, dus Windows, geen UbuntuKobject schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:49:
Mits je Unbuntu gebruikt.
Niet gelezen, mijn fout.Cartman! schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:23:
[...]
Hij gebruikt WAMP, dus Windows, geen Ubuntu
Ik zou jou echter wel aanraden om Ubuntu server te gebruiken. Ik denk dat het voor je eigen leerproces ook een stuk beter is
Ubuntu met XAMP + LAMP = WAMP