Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• machlo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2023
Hallo
Binnenkort kan ik mijn abbo verlengen. Ga richting android. Heb enkele smartphone's op het oog.
Heb zelf last van de volgende symptomen bij telefoon gebruik:
- bellen, smsen, beetje whatsapp, weinig internetgebruik, navigatie (offline) en praktisch gebruik als agenda, camera (hoef niet perse de worldpress foto van 2015 te maken :-))), etc.
mijns inziens dus een (hele) lichte gebruiker.

Heb de volgende telefoons in gedachte:
- samsung galaxy s4 (prijs-prestatie -verwisselbare accu)
- htc one mini 2 (looks)
- sony xperia z3 compact (prestaties)

Twijfel nog over de xperia z1...gaat dat scherm (prestaties) mij echt tegenvallen of zal ik mij (met mijn gebruik) nauwelijks ergeren aan het scherm en moet ik hem zeker aan mijn lijstje toevoegen??

benieuwd naar jullie ideeën........

groet marc

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Waarom allemaal zulke dure toestellen?

Voor dit gebruik kan ik er maar een aanraden en dat is de "Motorola Moto G".

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

In de prijscategorie van de Moto-G kun je op dit moment ook nog nét de Blackberry Z10(4g) krijgen.
Die is niet alleen hardwarematig beter, maar heeft ook bijv. de Blackberry HUB voor al je whatsapp/sms/mailberichten. En draait ook android apps en diverse offline navigatieapps.

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 09:05
Ik zou idd niet alleen naar Android kijken, maar ook naar Blackberry10 of Windows Phone. Alles wat jij wil kan ook op deze platformen en dan meestal nog stabieler/minder lag dan op Android (zo heb ik een Nexus4 welke af en toe lagt bij apps opstarten enzo terwijl de Lumia 625 die een vriend van mij heeft nooit lagt)

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
WhatsApp voor Windows Phone is iig 1 groot drama. Ik zou overigens ook naar de Moto G kijken ipv die ofwel overpriced ofwel overspecd toestellen.

• beyazz06
  • Niet online
Al hoewel de blackberry z10 een degelijk kandidaat is, ben ik helaas bang dat het toestel lang niet meer overal leverbaar is.. Daarnaast deel ik de mening van alle bovenstaande berichten, waarom zulke duren toestellen nemen als je maar een 'lichte' gebruiker ben?

Mocht je overigens toch voor de Z10 gaan, ik heb hem pas aangeschaft, dan zijn de volgende punten wat je in gedachten moet hebben:
- batterij haalt de dag niet (ca. 14 uur)
- android apps waar een google account voor nodig is werken momenteel nog niet

• machlo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2023
@allen.......bedankt voor de opmerkingen tot nu toe.
Nog wat toevoegingen mijnerzijds:
-wordt toch echt android!
-wordt ook echt een kpn abbo met toestel vanwege familiekorting. Kom uiteindelijk op een abbo uit van 29 euro pm onbeperkt bellen, onbeperkt sms, 1000mb (zit rr gewoon bij). Telefoon is ook "huistelefoon" (geen vaste telefoon meer) en als mevrouw Machlo belt, ben ik in rap tempo door een belbundel heen. Heb nu een iphone 5 met abbo, 20 eurie pm duurder.....dus dan mag ik mezelf ook wel ff kietelen met een " over de top" telefoon......

Daarom dus een luxelijstje met topmodellen en daarom mijn vraag......welke zou ik dan op 1 moeten zetten??

• thomskipsp
  • Laatst online: 05:54
Dan zou ik persoonlijk voor de Sony gaan. Daar heb ik de beste ervaringen mee. Samsung vind ik rotzooi, en HTC heb ik nooit gehad, dus dan de Sony. Die is waterdicht, en een lange accuduur.

(Of kijk toch stiekem naar de Moto X. Ik ben nu in het bezit van de Moto G, maar ik denk dat de Moto X ook wel een toffe foon is!)

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 17:12

Ken.

\m/.([oO]).\m/

De Moto X aanraden voor licht gebruik. wutt :?
Jeroenneman schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:51:
Waarom allemaal zulke dure toestellen?

Voor dit gebruik kan ik er maar een aanraden en dat is de "Motorola Moto G".
Enige logische optie in dit geval. Kwam gelijk in me op bij het lezen van de topictitel.
Pagina: 1