Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows run time error 91

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb op google en op Tweakers zelf gezocht naar een oplossing voor de run time error 91. Op google heb ik gevonden dat ik het DCOMCnfg.exe ''the permissions --> access to everyone'' moet instellen of een programma downloaden van registry errors die lost het ook op (kost geld). Ook heb ik andere websites gevonden met ''programmeer-codes'' daar snap ik helemaal niets van.

Het probleem doet zich voor bij SW. SW crasht de hele tijd en ik wilde een ''check up'' doen, maar ik kreeg telkens error 91. Weet iemand hoe ik het kan oplossen, zonder dat het mij geld kost of dat ik al mijn privé dingen op straat gooi?

Dank je wel (:

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Wat is SW? En aangezien het een runtime error betreft ligt het probleem waarschijnlijk bij 'SW'.

Verwijderd

Topicstarter
revertive schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:40:
Wat is SW? En aangezien het een runtime error betreft ligt het probleem waarschijnlijk bij 'SW'.
SolidWorks

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• basmuys
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Ziet er uit als VBA.. Ik ken Solidworks verder niet.

De regel waar jij het over hebt
Set myFeature = Part.FeatureManager.FeatureExtrusionThin(True, False, False, 0, 0, varDepth, 0.001, False, False, False, False, 0.01745329251994, 0.01745329251994, False, False, False, False, True, varThickness, 0.002, 0.003, 0, 0, False, 0.005, True, True)
Lijkt mij gewoon een module.
Ik weet niet hoe dit in solidworks werkt verder maar je maakt denk ik gebruik van macro's ? Copy pasta die regel eens in een "module" of hoe SW dat dan ook noemt en kijk eens of je dan wel iets krijgt.

als dat niet werkt.
Zou je dan eens een Debug step by step kunnen lopen ?

edit: Ik zie dat het inderdaad gaat om VBA code.
het probleem zit 'm dus in het project.. dat scheelt al :
Microsoft VBA is a toolset based on Microsoft Visual Basic for Applications (VBA) and is embedded in the SolidWorks software. Microsoft VBA lets you record, run, and edit Microsoft VBA macros in the SolidWorks software. Recorded macros are saved as .swp files.

[ Voor 22% gewijzigd door basmuys op 15-10-2014 14:51 ]