Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goede, betaalde proxyserver met IP roulatie. Amsterdam/NL

Pagina: 1
Acties:

• JohanRensink
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-10-2021
Hallo,

Voor een klant van mij bouw ik een project waarbij er calls naar verschillende APIs gemaakt worden. Normaal gaat dit prima, maar in drukke tijden wil ik (iets) over de request limit van sommige APIs heen. Dit doe ik nu door een betaalde buitenlandse proxy te gebruiken, maar dit is eigenlijk te langzaam voor dit project.

Al met al ben ik dus op zoek naar een razendsnelle proxyserver, die het liefst in Amsterdam staat (in de buurt van mijn server, zodat er minimaal tijdsverlies op treed). Met meerdere roulerende IPs. Eventueel zou ik dit zelf op kunnen zetten, maar het ontbreekt mij aan de tijd (what else is new) om dit goed te doen.

Suggesties? Alle hulp is welkom. Ook alternatieve oplossingen.

Alvast bedankt,

Johan Rensink

Verwijderd

Dit ga je hopelijk nergens vinden. Het riekt naar misbruik en spam. De beste manier is gewoon de aanbieders van de API benaderen en daarmee afspraken proberen te maken.

• JohanRensink
Bedankt voor je reactie. Het is absoluut niet voor malafide doeleinden (vandaar ook dat ik dit zomaar post). Het is puur voor de ongeveer 1 a 2 procent van de tijd, dat de reguliere calls niet genoeg zijn (en zelfs dan ga ik er maximaal ongeveer 30% overheen).

Ik heb zover mogelijk iets geregeld met de API aanbieders, maar sommigen antwoorden maar niet, en we willen (oh nee ZE willen) graag lanceren.

Johan Rensink

Verwijderd

Ik begrijp dat je goede bedoelingen hebt, maar realiseer je wel dat je in subnets terecht zou komen temidden van spammers en andere ellendelingen. Dit is voor ISP's zeer onwenselijk. Daarom hoop ik dat dergelijke aanbieders er simpelweg niet zijn. Dit zou meer door kwaadwillenden worden misbruikt dan door goedwillenden gebruikt.

• JohanRensink
Goed punt, om deze reden de naam van de huidige oplossing verwijderd.

Johan

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Kan je dan niet gewoon beter zelf een proxy server opzetten? Elke VPS of cloud vm heeft een eigen WAN IP... als je soms een extra proxy IP nodig hebt is dat toch al voldoende?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Inderdaad. Als je er 30% overheen gaat op bepaalde momenten heb je toch genoeg aan een tweede IP-adres?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• JohanRensink
OMG. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Zo ga ik het regelen. Bedankt!

- J
Pagina: 1