Ik heb op een aantal computers Win7 ultimate staan en het daar via het iedereen wel bekende hosts bestand een aantal internet adressen geblokeerd. nu werkte dit altijd vlekkeloos maar vinds een aantal weken werkt het niet meer.
en ook meteen op meerdere pc's niet meer.
het lijkt wel of het bestand compleet genegeerd word door windows.
ik heb zo ongeveer alles al geprobeerd wat ik op internet tegen gekomen ben en wat ik zelf heb kunnen verzinnen.
zo heb ik het bestand al opnieuw aangemaakt en met maar 1 regel getest en ook dit word compleet genegeerd.
er zitten geen spaties meer in wat sinds win7 ook een probleem was heb ik gelezen.
graag hoor ik of iemand hier een oplossing voor heeft.
ik heb de mogelijkheid nodig om een aantal sites (adressen) te kunnen blokeren, onderandere ivm licentie lookup en ook ivm andere redenen.
en ook meteen op meerdere pc's niet meer.
het lijkt wel of het bestand compleet genegeerd word door windows.
ik heb zo ongeveer alles al geprobeerd wat ik op internet tegen gekomen ben en wat ik zelf heb kunnen verzinnen.
zo heb ik het bestand al opnieuw aangemaakt en met maar 1 regel getest en ook dit word compleet genegeerd.
er zitten geen spaties meer in wat sinds win7 ook een probleem was heb ik gelezen.
graag hoor ik of iemand hier een oplossing voor heeft.
ik heb de mogelijkheid nodig om een aantal sites (adressen) te kunnen blokeren, onderandere ivm licentie lookup en ook ivm andere redenen.