Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een game pc kopen, ik wil eigenlijk elk spel op ''ultra'' aan kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een maximum budget van €1400,- maar het liefst blijf ik bij de €1300 euro, aangezien dat de pc nog in elkaar moet worden gezet voor €50 en ik de nieuwe cod wil spelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen onderdelen, ik wil dit dus nog allemaal kopen. Zit vooral te twijfelen over mijn moederbord, deze heb ik namelijk nog niet uitgezocht. mijn vraag is daarom ook: ''Welk moeder bord past het best bij deze ''combinatie'', en welke dingen kunnen beter/goedkoper voor mijn game pc.
Video kaart: Asus R9280X-DC2T-3GD5 € 257,90
Processor: intel i5-4690 € 197,10
Windows: Microsoft Windows 8.1 €89,80
RAM: Crucial 16GB DDR3 PC3-12800 € 146,90
Voeding: Cooler Master G650M € 62,80
SSD: Crucial MX100, 256GB € 99,40
Intern geheugen: Seagate 1TB SATA HDD € 51,80
Koeling: Cooler Master Hyper 412S € 33,90
Ik heb nog geen monitor, behuizing of toetsenbord uitgekozen, wel heb ik al een muis: Trust GXT 31.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een goede samenstelling voor een game pc, goede processor, goede videokaart etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij niks uit, het moet natuurlijk wel werken en een goede kwaliteit zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voorlopig goed kunnen gamen met deze pc en niet meteen onderdelen te hoeven vervangen of bij te kopen.
Ga je overklokken?
ZEKER NIET, geen fan van punt.
alvast bedankt. MVG koen
Ik wil een game pc kopen, ik wil eigenlijk elk spel op ''ultra'' aan kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een maximum budget van €1400,- maar het liefst blijf ik bij de €1300 euro, aangezien dat de pc nog in elkaar moet worden gezet voor €50 en ik de nieuwe cod wil spelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen onderdelen, ik wil dit dus nog allemaal kopen. Zit vooral te twijfelen over mijn moederbord, deze heb ik namelijk nog niet uitgezocht. mijn vraag is daarom ook: ''Welk moeder bord past het best bij deze ''combinatie'', en welke dingen kunnen beter/goedkoper voor mijn game pc.
Video kaart: Asus R9280X-DC2T-3GD5 € 257,90
Processor: intel i5-4690 € 197,10
Windows: Microsoft Windows 8.1 €89,80
RAM: Crucial 16GB DDR3 PC3-12800 € 146,90
Voeding: Cooler Master G650M € 62,80
SSD: Crucial MX100, 256GB € 99,40
Intern geheugen: Seagate 1TB SATA HDD € 51,80
Koeling: Cooler Master Hyper 412S € 33,90
Ik heb nog geen monitor, behuizing of toetsenbord uitgekozen, wel heb ik al een muis: Trust GXT 31.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een goede samenstelling voor een game pc, goede processor, goede videokaart etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij niks uit, het moet natuurlijk wel werken en een goede kwaliteit zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voorlopig goed kunnen gamen met deze pc en niet meteen onderdelen te hoeven vervangen of bij te kopen.
Ga je overklokken?
ZEKER NIET, geen fan van punt.
alvast bedankt. MVG koen