Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[xbmc] - Android - Film info niet in Nederlands te krijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb XBMC op een DroidBox en heb iets wat ik niet goed krijg. Ik heb alle plugins voor film info en serie info op Nederlands staan. Ook heb ik xbmc zelf ook op Nederlands. Ik gebruik de addons GoTv, GoMovies en Genesis en ook deze heb ik ingesteld dat de info die geladen moet worden in Nederlands getoont moet worden.

Nu is alle info netjes in Nederlands zoals ik graag zie alleen het gedeelte waar de film of serie over gaat is in Engels. Hoe krijg ik het plot gedeelte dus ook Nederlands, me vrouw kan niet zo goed Engels en wilt natuurlijk ook weten waar een film/serie over gaat.

Wie kan mij helpen dit gedeelte ook Nederlands te krijgen?

Bedankt alvast.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee of oplossing

• Dark_f
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-12-2024
Is volgens mij niet mogelijk. Xbmc haalt film/serie informatie van een Engelse website, je kan dit ook niet aanpassen voor zover ik weet.

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-10 06:33

j1nx

Geek - Enjoying life

De info binnen GoTV en GoMovies (overigens niet meer ondersteund en vervangen voor Genesis) komt van buitenlandse sites en kun je dus niet veranderen.

Wat je wel kunt doen is om de items binnen de plugin via de context menu toevoegen aan de library en dan de directory waar de strm files opgeslagen worden toe te voegen als source.

XBMC zal deze dan als lokale video's beschouwen en dan dus ook de door jou ingestelde scrapers gebruiken. Die info is dan via moviemeter wel in het nederlands te krijgen.

https://seo-michael.co.uk...enesis-with-xbmc-library/

[ Voor 6% gewijzigd door j1nx op 17-10-2014 14:10 ]

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.