[Hotmail/Outlook] Gelinkt account verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-04 21:45
Een tijd geleden heb ik een account/emailadres gelinkt aan mijn hoofd email-account. E-mail van het tweede adres wordt dus geforward naar het eerste adres.
Aangezien ik op dat tweede account behoorlijk wat spam binnen krijg (en dus nu ook op mijn hoofdaccount) wilde ik de tweede account weer ontkoppelen. Echter krijg ik nu nergens gevonden waar ik hem kan verwijderen.

Als ik via Hotmail.com naar accountinstellingen ga (live.com), staan er bij verwante accounts geen koppelingen. Ook wanneer ik inlog met het tweede account zijn er geen koppelingen te vinden.
In Outlook 2013 kom ik ook niets tegen waar ik wat mee kan.

Misschien dat ik er overheen kijk. Anyone?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-04 10:16
Het linken van accounts kan al een tijdje niet meer (http://blogs.office.com/2...pdate-to-linked-accounts/) en ik meen dat ze alle linkjes ongedaan zouden gaan maken. Heb je ze wel echt gelinkt dan? Of heb je op het 2e account ingesteld dat alle berichten automatisch geforward worden naar het eerste account? Email forwarding zit dacht ik gewoon in de settings van hotmail / live.

Maar je hebt het in de titel ook over outlook, wat heeft dat er mee te maken? Je haalt de mail op met outlook of iets?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
Ik heb de titel zo omschreven omdat de optie waar ik naar op zoek ben heb gezocht in zowel Outlook 2013, als via Hotmail.com. Ik haal mail in de meeste gevallen op met Outlook 2013 en ik ben "Emily met haar nieuwe foto's" ondertussen wel een beetje zat :).

Het linken/forwarden (ik denk idd forwarden dan) heb ik al een hele tijd geleden gedaan, in ieder geval voor 17 juni 2013 (de datum van je link).
Mijn tweede e-mail adres is geen @hotmail-adres, maar een account die ik via Squirrelmail benader. In Squirrelmail kan ik geen forward/link-optie vinden.

Ik ben simpelweg vergeten hoe ik ze ook weer aan elkaar heb gehangen/forwarding heb aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Staat ie niet onder "je e-mail accounts"?

Daar heb ik bijvoorbeeld het account van mijn isp toegevoegd, zodat Microsoft netjes die mail binnen haalt.

Afbeeldingslocatie: http://www.mihosnet.nl/site/uploads/support/hotmail_2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
Damn it! Ik heb iedere keer bij Profiel bewerken en Accountinstellingen zitten kijken. Bij Opties stond het tweede account er inderdaad en deze heb ik kunnen verwijderen.

Ik heb er 20x overheen gekeken :/. Bedankt in ieder geval!