Philips 21" Brilliance voor FL450,-

Pagina: 1
Acties:

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:56

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Die kan ik dus kopen voor dat bedrag. Echt een koopje dus naar mijn mening. Maar heb hem nog niet gezien dus ik zoeken op het net maar kan hem nergens vinden.
het zou een Philips 21" Brilliance zijn van ongeveer 1 a 1,5 jaar oud. En hij dacht dat het type nr. 21A was (al lijkt me dat sterk aangezien de typenr's van Philips monitors langer zijn). En er zou een digitaal displaytje op zitten voor de instellingen. Meer weet ik er niet van. Weet iemand waar ik een plaatje of beschrijving van deze monitor kan vinden, of heeft iemand toevallig zo'n monitor??

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:15
voor dat geld, hoefde ik niet te twijfelen :)

mits hij nog werkt dan he :P

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
Alle Philips monitoren hebben tegenwoordig OSD hoor.
De topmodellen rond 1994-95 (toen noemden ze idd nog 21A = brilliance) hadden toen zo'n lcd schermpje >:)
best leuk hoor, maar da's meer dan 1,5 jaar geleden als ik goed kan tellen :)

heb het even opgezocht en wat hierboven staat is juist :) de 21A was nieuw eind 1994
kan maximaal tot 1600x1200 en heeft een dot pitch van 0,28
eigenlijk dus niet zo fantastiche dot pitch (ivm huidige schermen) maar het blijft groot en mooi + goedkoop :9~

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:27

barrymel

BarryMel

die met dat displaytje is volgens mij al meer dan 2 jaar oud 3 of 4 geloof ik

BarryMel

• eX0duS
  • Laatst online: 11:16
Ik weet zeker dat dat een goede monitor is, het is dan wel geen flatscreen ofzo, Maar het is wel een philips. Maar hij is dus 1 tot 1,5 jaar oud. Maar hij heeft toch geen 1 tot 1,5 jaar aangestaan? Want dat zou wel verrot zijn.

Verwijderd

heb hier een 20" Philips staan. een 20T. idd met een lcd-schermpje, geen OSD. deze is min. 5jaar oud, maar jonger dan 6. :)

oh, enne, 450 is niet duur. ik heb voor demijne 999,= neergelegd.

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Is het geen flatscreen?? Dacht net op de philips site te lezen dat alle Brilliance monitoren flatscreen zijn zal nog een ff checken.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• eX0duS
  • Laatst online: 11:16
Ik heb een 20" HP a4033a gekocht op een beurs voor 450. Maar het is dus een kutmonitor, want hij slaat rood uit, en hij knippert als de ziekte, hij piept soms echt heel erg. Ik ben gewoon genaaidt.

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Dit staat er dus, of interpreteer ik het verkeerd :?

Volkomen vlakke schermen met Brilliance-monitoren

De Philips Brilliance-serie vertegenwoordigt de kwalitatief meest hoogstaande CRT-monitoren die u op dit moment kunt krijgen. ICE-technologie en de Real Flat-beeldbuis bieden een uitstekende beeldkwaliteit, terwijl de unieke Auto Calibrate-functie de levensduur van de monitor met 33% verlengt.

Verwijderd

er zit een Trinitron beeldbuis in. maar flat... nou nee, net zo plat als m'n 107S van Philips.

Verwijderd

ik wou je voor gek verklaren omdat ik d8 dat er 4500 stond :) nee gewoon doen je hebt weinig te verliezen

• catfish
  • Laatst online: 01-06 09:24
huidige Brilliance zijn idd ECHT vlak, en niet gelijk een 107S of zo (moet maar eens een in een winkel gaan bekijken)
maar de oudere, bv de 21A waar jij het over hebt is nog een beetje rond, de trinitrons van Sony waren toen ook nog niet perfect vlak, die zijn maar echt vlak sinds de Wega Trinitron technologie

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Nou ja dan maar niet vlak. blijft toch een koopje dacht ik zo :)
Ze zijn van een kantoor van philips zelf geweest waar ze pas alle systemen en monitoren vervangen hebben. Die kerel had 20 van die dingen. Dit was de laatste. Dus ik koop hem maar beval tie niet dan verkoop ik hem wel weer.....
Als ik hem maar kwijt kan op dat frutbureautje van mij....hmmmm luxeprobleem :7

Verwijderd

ff vraagje: hoe zit het bij die monitor met de max. resolutie/verversingsfreq.?
die 20T van mij kan max. 1600x1200@60Hz. en da's :( . heb het nu op 1280x1024@75 en da's afdoende. (alhoewel ik liever 1600x1200 heb)

Verwijderd

Die monitor die jij koopt heeft nog geen flatscreen (diamondtron) maar om even een misverstand uit de wereld te helpen hier.. niet alle brilliance bakken zijn flat crt!

Verwijderd

Ik heb een 17A van 4 jaar oud met OSD, geen LCD. Na deze serie is het A-type niet meer gemaakt. Kopen die boel. Voor dat geld, kun je reparatie laten uitvoeren want er zit 3 jaar garantie op. Die van mij heeft een Flat screen, speakers en een microfoon. Dat hebben alle A-types.

Even ter info: toen ik die van mij kocht, was deze net uit en kostte die 17" ƒ 1.998,-. Maar hij kan wel 1900x1600@67Hz aan en 1024x768@150Hz bij een dotpitch van 0.25 horizontaal en 0.22 verticaal (of net andersom). Heel veel monitoren kunnen dat heden ten dage niet eens. Deze monitor is ooit de pro uitvoering geweest voor Auto-CAD.

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Maar heeft iemand een foto waar deze monitor op staat, ben toch wel benieuwd hoe tie er uit ziet....en ja ik heb al driftig op het net gezocht

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.noet.at/sss/philips/98.jpg
21 inch Flat Square screen with fine 0.28 mm dot pitch
Black Matrix Invar tube for brilliant, high-contrast images
Colour/brightness uniformity within 90% and misconvergence less than 0.20 mm
Active magnetic field compensation
Resolution of up to 1600 x 1280
Ergonomic refresh rates of up to 84 Hz (1280 x 1024)
Autoscan (30 - 90 kHz) for universal compatibility
Plug & Play by Display Data Channel DDC1 (VESA standard) and DDC2B (I2C)
Digital colour and geometry control with 12 factory presets and 9 user-programmable modes
Independent digital R,G,B adjustment for exact colour matching
LCD display panel shows mode and adjustment parameters
Power Management complies with TCO 1992/Energy Star
Low-emission MPR-II specification
Ergonomic performance complies with ISO 9241-3
External service port for time-saving on-site realignment
15-pin D-shell and 5 x BNC input connections
Optional calibration package for precise user adjustment of display parameters

dat is hem dus, wel vet dingetje als je het mij vraagt....en dat voor 450 piekies, kende nie vur sukkelen toch :9

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 21:02
nou proficiat zou ik zeggen en veel plezier ermee. Laat ons wat weten of ie het doet! :)

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Vette bak, ik zou hem kopen voor dat geld :)

Alle proemn in n drek

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Zal wel laten weten hoe tie bevalt. en dat tie het doet weet ik zeker. Is namelijk van een goede collega van mij.

Verwijderd

Op zeker doen, je kunt hem altijd weer kwijt voor dat bedrag.....zoniet meer.....

Verwijderd

Suc6
Kocht zelf maandje of 2 geleden een Eizo 20 inch (hier op tweakers) voor F 100,-
Wist dattie kapot was, laten repareren voor F 196,30 en gaan met die banaan..
Heus niet de allerbeste specs ooit, maar zeer prettig werkbaar en heeeeeeerlijk voor games en DVD's..
Big is beautiful.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
lekker bakje!

heb een hele tijd een philips 17A billiance gehad (met een LCDtje) en die is als ik zo terugtel wel 5 jaar oud... ik vraag me af of die 21A 1,5 jaar oud is... aangezien de serie zelf al minstens 4 a 5 jaar oud is.

maar dan nog: koopje!
als je em toch niet wilt: mail me dan ff op p5ycho@home.nl dan wil ik em wel (geen grapje, kan er wel een gebruiken)

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 22:51 schreef BeaM-R het volgende:
[afbeelding]

[..]
Dat is dus geen A-type!
Vorige week stond hij nog bij Informatique in de veiling voor ƒ 530,- (de 17" dan).

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/globite/107A.jpg

Verwijderd

als je hem niet koopt...neem ik hem voor 550,-
verdien jij een meier
heb zelf de 201cs.....maar dan moet er een nulletje achter de prijs

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
okidoki: Dat is hem zeker niet want ik weet dat er een LCDtje op zit. Die foto van mij is wel de 21A.
En hier heb ik hem vandaan:
http://www.noet.at/sss/philips/3.htm

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Ik zou hem gewoon kopen ...
Want als je het niet doet heb je er later spijt van als je het niet doet.

Want ik wil zelf ook wel zo n ding hebben voor die prijs hoor.

Maar een par maanden geleden kon ik er nog een kopen voor 1600 GLD was wel een 22"

en een ander merk van 1 jaar oud . :(
vond dat teduur dus niet gedaan.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

LCD'tje is volgens mij oud en dit model de nieuwe. Aangezien die hij kan kopen 1œ jaar oud is, lijkt me dat de nieuwe.

Maar ik kan me vergissen...

• Chaoss
  • Laatst online: 17:03

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb een philips Brilliance 19" heerlijk schermpje, hij werkt erg prettig op 1280x960@85HZ. Goeie kleuren, goed scherp beeld.

dus ik denk dat 450 piek zekers niet duur is, maar hijs idd wel ouder dan 1,5 jaar ivm dat LCD schermpje.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid. Dat plaatje dat ik heb gepost is van mijn 17" monitor van nu 4œ jaar oud. Bij mijn beste weten was dit de laatste serie van het A-type. Daarna had je volgens mij het P- en MP-type, echter waren de specificaties wel een stuk minder. Ik dacht uit eerdere postings te begrijpen dat met een LCD-schrmpje nog ouder is, dus ga ik er logischerwijs vanuit als de aangeboden monitor 1œ oud zou moeten zijn, het type is waarvan ik een afbeelding gepost heb.

Maar voor dat geld zou ik hem gewoon kopen. Denk wel dat hij wat ouder is dan 1œ jaar in ieder geval.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik vind zo'n display veel mooier als een OSD. Jammer dat ze dat tegenwoordig niet meer hebben.
Pagina: 1