Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
mits hij nog werkt dan he
De topmodellen rond 1994-95 (toen noemden ze idd nog 21A = brilliance) hadden toen zo'n lcd schermpje
best leuk hoor, maar da's meer dan 1,5 jaar geleden als ik goed kan tellen
heb het even opgezocht en wat hierboven staat is juist
kan maximaal tot 1600x1200 en heeft een dot pitch van 0,28
eigenlijk dus niet zo fantastiche dot pitch (ivm huidige schermen) maar het blijft groot en mooi + goedkoop
BarryMel
Verwijderd
oh, enne, 450 is niet duur. ik heb voor demijne 999,= neergelegd.
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Volkomen vlakke schermen met Brilliance-monitoren
De Philips Brilliance-serie vertegenwoordigt de kwalitatief meest hoogstaande CRT-monitoren die u op dit moment kunt krijgen. ICE-technologie en de Real Flat-beeldbuis bieden een uitstekende beeldkwaliteit, terwijl de unieke Auto Calibrate-functie de levensduur van de monitor met 33% verlengt.
Verwijderd
Verwijderd
maar de oudere, bv de 21A waar jij het over hebt is nog een beetje rond, de trinitrons van Sony waren toen ook nog niet perfect vlak, die zijn maar echt vlak sinds de Wega Trinitron technologie
Ze zijn van een kantoor van philips zelf geweest waar ze pas alle systemen en monitoren vervangen hebben. Die kerel had 20 van die dingen. Dit was de laatste. Dus ik koop hem maar beval tie niet dan verkoop ik hem wel weer.....
Als ik hem maar kwijt kan op dat frutbureautje van mij....hmmmm luxeprobleem
Verwijderd
die 20T van mij kan max. 1600x1200@60Hz. en da's
Verwijderd
Verwijderd
Even ter info: toen ik die van mij kocht, was deze net uit en kostte die 17" ƒ 1.998,-. Maar hij kan wel 1900x1600@67Hz aan en 1024x768@150Hz bij een dotpitch van 0.25 horizontaal en 0.22 verticaal (of net andersom). Heel veel monitoren kunnen dat heden ten dage niet eens. Deze monitor is ooit de pro uitvoering geweest voor Auto-CAD.

21 inch Flat Square screen with fine 0.28 mm dot pitch
Black Matrix Invar tube for brilliant, high-contrast images
Colour/brightness uniformity within 90% and misconvergence less than 0.20 mm
Active magnetic field compensation
Resolution of up to 1600 x 1280
Ergonomic refresh rates of up to 84 Hz (1280 x 1024)
Autoscan (30 - 90 kHz) for universal compatibility
Plug & Play by Display Data Channel DDC1 (VESA standard) and DDC2B (I2C)
Digital colour and geometry control with 12 factory presets and 9 user-programmable modes
Independent digital R,G,B adjustment for exact colour matching
LCD display panel shows mode and adjustment parameters
Power Management complies with TCO 1992/Energy Star
Low-emission MPR-II specification
Ergonomic performance complies with ISO 9241-3
External service port for time-saving on-site realignment
15-pin D-shell and 5 x BNC input connections
Optional calibration package for precise user adjustment of display parameters
dat is hem dus, wel vet dingetje als je het mij vraagt....en dat voor 450 piekies, kende nie vur sukkelen toch
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Kocht zelf maandje of 2 geleden een Eizo 20 inch (hier op tweakers) voor F 100,-
Wist dattie kapot was, laten repareren voor F 196,30 en gaan met die banaan..
Heus niet de allerbeste specs ooit, maar zeer prettig werkbaar en heeeeeeerlijk voor games en DVD's..
Big is beautiful.
heb een hele tijd een philips 17A billiance gehad (met een LCDtje) en die is als ik zo terugtel wel 5 jaar oud... ik vraag me af of die 21A 1,5 jaar oud is... aangezien de serie zelf al minstens 4 a 5 jaar oud is.
maar dan nog: koopje!
als je em toch niet wilt: mail me dan ff op p5ycho@home.nl dan wil ik em wel (geen grapje, kan er wel een gebruiken)
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
verdien jij een meier
heb zelf de 201cs.....maar dan moet er een nulletje achter de prijs
En hier heb ik hem vandaan:
http://www.noet.at/sss/philips/3.htm
Want als je het niet doet heb je er later spijt van als je het niet doet.
Want ik wil zelf ook wel zo n ding hebben voor die prijs hoor.
Maar een par maanden geleden kon ik er nog een kopen voor 1600 GLD was wel een 22"
en een ander merk van 1 jaar oud .
vond dat teduur dus niet gedaan.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Maar ik kan me vergissen...
dus ik denk dat 450 piek zekers niet duur is, maar hijs idd wel ouder dan 1,5 jaar ivm dat LCD schermpje.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Maar voor dat geld zou ik hem gewoon kopen. Denk wel dat hij wat ouder is dan 1œ jaar in ieder geval.