Wijziging User Review - [Meelobee] [royced]"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
royced heeft mij een negatieve review gegeven op een advertentie waar ik nooit op gereageerd heb.

Naar aanleiding van een topic in het casemod forum en daarna wat dm berichten zijn we via facebook in contact geweest over het eventueel maken van een cover voor zijn psu. Ik was niet op de hoogte dat hij hiervoor een advertentie had staan, en ik heb ook niet op de advertentie gereageerd. Door ziekte en andere prive omstandigheden heb ik op facebook niet gereageerd. (Inmiddels wel)

volgens mij niet terecht dat ik de feedback hier op tweakers krijg, gezien dit compleet buiten de advertentie om gegaan is. Ik verzoek een mod dan ook om de feedback van royced bij mij te verwijderen.

royced is op de hoogte van dit topic.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royced
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-07 18:46

royced

Hello!

nadat ik hoorde dat Meelobee ziek was, en daardoor niet kon reageren, had ik er alle begrip voor.
En ga ik ermee akkoord dat mijn feedback verwijderd moet worden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Thanks royced, voor het instemmen en Thanks FlipFluitketel, voor de snelle actie :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black