Ik kreeg zojuist een firmware update aangeboden op mijn Samsung Galaxy S4 Mini. Om welke update gaat het hier? Op internet kon ik niets relevants vinden hier over.
491 MB. Ik hoop Android 4.3
edit:Ah tnx hieronder 4.4 dus
edit:Ah tnx hieronder 4.4 dus
[ Voor 35% gewijzigd door Caballeros op 13-10-2014 14:08 ]
Meestal prestatie of stabiliteits verbeteringen. Ligt ook aan je provider wat en wanneer je een update krijgt.
Kan ook de update naar 4.4.2 zijn van T-mobile als dat je provider is. Hoe groot is de update.
@Caballeros: 4.3 is er niet. Het wordt 4.4.2. Verwacht geen wonderen van kitkat
Kan ook de update naar 4.4.2 zijn van T-mobile als dat je provider is. Hoe groot is de update.
@Caballeros: 4.3 is er niet. Het wordt 4.4.2. Verwacht geen wonderen van kitkat
[ Voor 6% gewijzigd door Garret1410 op 13-10-2014 14:08 ]
Ik hoop niet op 4.4.2. Ik zal de functionaliteit van apps die niet met de SD kaart mogen communiceren wel missen. Het intern geheugen is niet zo heel groot helaas.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Ga er maar vanuit dat het 4.4.2 is. Deze wordt al een tijdje uitgerold in diverse andere landen.
http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I9195
http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I9195
I intend to live forever. So far, so good.
Heb de update gedownload (en nog niet geïnstalleerd, het is inderdaad 4.4.2 (493 mb groot) . Heb overigens een brandvrij toestel.
Ter info: ik heb zojuist de 4.4.2 YNH (NL Black Edition) via Odin geïnstalleerd. Ik draaide al op een 4.4.2 YPR Belgacom firmware (eerste 4.4.2 die uitkwam) met root via Towelroot. Omdat de nieuwe YNH builddate 30.08 heeft werkt Towelroot hier niet op. Heb je dus root nodig dan is YPR + Towelroot aan te bevelen boven YNH.
Overigens zal vanaf november hoogstwaarschijnlijk Androïd 4.4.4 uitkomen voor de S4 Mini. Natuurlijk niet direct via OTA maar wel voor Odin.
Overigens zal vanaf november hoogstwaarschijnlijk Androïd 4.4.4 uitkomen voor de S4 Mini. Natuurlijk niet direct via OTA maar wel voor Odin.
Het gaat om 4.4.2. Hier zit ook Samsung Knox in, als je die er op zet kun je niet meer terug naar 4.2, ook niet met odin. Er zijn overigens op internet wel instructies te vinden om knox uit de firmware te halen, voordat je die flashed.
Of achteraf kan ook. 4.4.2 YPR erop met Odin, dan Towelroot, dan SuperSU en die herkent vanzelf KNOX en haalt die eruit.
Pagina: 1