Ik zoek een?
Videokaart; Sinds ik zelf meer zwaardere games ben gaan spelen, heb ik besloten om mijn oude AMD Radeon HD 6670 te upgraden. Deze gaat vooral worden gebruikt voor gaming maar ook heb ik een project lopen waarbij ik Unreal Engine en 3dsMax gebruik.
Wat is je budget?
350 - 450 Euro, hier mag iets overheen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD of Nvidia maakt mij niet zo heel erg uit.
Wel kijk ik al snel bij videokaarten naar Asus en MSI.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze videokaart(en?) gaan in combinatie gebruikt worden met het volgende:
- ASRock Z77 Extreme4
- Corsair CX600M
- Intel i5 3350P
Daarnaast moet minimaal één HDMI aansluiting opzitten. De grootte van de videokaart is niet echt een factor vanwege mijn grote kast (CM Storm Stryker).
Geluidsproductie is niet heel belangrijk maar toch altijd fijn om het op het minimale te houden.
Ik heb zelf over een aantal opties na zitten denken;
- Nvidia GTX 970
- 2x Nvidia GTX 750Ti
Ik heb zelf nog niet naar AMD kaarten gekeken.
EDIT: Ik moet er nog wel bij vermelden dat er later gebruikt word gemaakt van een tweede scherm.
Videokaart; Sinds ik zelf meer zwaardere games ben gaan spelen, heb ik besloten om mijn oude AMD Radeon HD 6670 te upgraden. Deze gaat vooral worden gebruikt voor gaming maar ook heb ik een project lopen waarbij ik Unreal Engine en 3dsMax gebruik.
Wat is je budget?
350 - 450 Euro, hier mag iets overheen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD of Nvidia maakt mij niet zo heel erg uit.
Wel kijk ik al snel bij videokaarten naar Asus en MSI.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze videokaart(en?) gaan in combinatie gebruikt worden met het volgende:
- ASRock Z77 Extreme4
- Corsair CX600M
- Intel i5 3350P
Daarnaast moet minimaal één HDMI aansluiting opzitten. De grootte van de videokaart is niet echt een factor vanwege mijn grote kast (CM Storm Stryker).
Geluidsproductie is niet heel belangrijk maar toch altijd fijn om het op het minimale te houden.
Ik heb zelf over een aantal opties na zitten denken;
- Nvidia GTX 970
- 2x Nvidia GTX 750Ti
Ik heb zelf nog niet naar AMD kaarten gekeken.
EDIT: Ik moet er nog wel bij vermelden dat er later gebruikt word gemaakt van een tweede scherm.
[ Voor 4% gewijzigd door Facerafter op 13-10-2014 09:14 ]