Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:46

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Sinds kort zie ik op mijn PC 'Android Device' staan. Dat is mijn telefoon, ik kan plotseling dus alle foto's, video's en weet ik veel wat voor meuk ik kan zien.

Ik wil het alleen niet hebben dat het op kantoor ook door iedereen geopend kan worden. Ik heb twee apps welke ik vermoed deze functie ingebouwd te hebben al gekillt: bubbleUPnP en ES file explorer. Nog steeds kan ik deze shares e.d. in, iemand enig idee hoe ik het sloop?

Ik heb zitten googlen maar er lijkt mij niks standaards in Android te zitten, maar ik vind dit wel heel erg kwalijk dat dit zomaar openstaat :(

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/24834079/goawayandroid.jpg

Telefoon is een nexus 5 :)

Ja, ik zie dat mijn topictitel half af is, te vroeg op posten gedrukt en ja er is al een berichtje naar de moddereters :Y

[ Voor 10% gewijzigd door Nox op 13-10-2014 00:30 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Fabrieksinstellingen herstellen, wil je een specifieker antwoord moet je meer uitleg geven.

[ Voor 6% gewijzigd door True op 13-10-2014 00:56 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Heb je alle instellingen in de apps bekeken? In ESFileExplorer moet je ook kijken bij LAN, netwerk en Remote. Die andere app heb ik niet

• Nox

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Helaas ook daar geen instelling te vinden die dit zou toestaan :( Wel bij remote, maar die staat uitgeschakeld.

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:17
Als je je telefoon beveiligt met een pin, kom je er toch alleen via de verkenner in als je het toestel unlockt

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Nox

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Ik heb vegen. Er staat geen bedrijfsgevoelige info op. Op het moment dat je mijn telefoon in handen hebt kan je er vrij weinig mee, ik vind het veel te veel gedoe om een pincode te gebruiken iedere keer.

Ik weet niet wat er gebeurd is maar dankzij magic is alles leeg, goed genoeg voor mij. Blijft vaag dat ik niet kan herleiden tot welke app deze vrijgevigheid viel.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Afbeeldingslocatie: http://www.broadbandbuyer.co.uk/Prefs/Shop1/images/logos/connectedplanet.gif

Zegt dat je wat?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:06
Onder Instellingen > Share&Connect staat alles uit? (Voornamelijk ook in het submenu Mediaserver)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ES File Explorer maakt niet zomaar een (Samba) share aan. Ikzelf heb die app ook op mijn telefoon staan en heb nog nooit gezien dat deze een (Samba) share aanmaakte.
Pagina: 1