Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Vroeger had ik voor mijn Sony Ericsson een programma op de computer waarmee ik smsjes kon versturen via zo'n programmaatje. Mijn telefoon was dan aangesloten aan mijn computer met Bluetooth.

Wat ik nu zou willen is dat ik mijn Android telefoon kan koppelen aan de computer. Het liefst gewoon met wifi. Op mijn computer zou ik dan graag het 'bureaublad' van mijn telefoon zien, zodat ik mijn telefoon kan besturen met mijn macbook.

Dit is erg makkelijk als ik aan het studeren heb. Dan kan ik via de laptop Whatsapp berichten beantwoorden enz enz.

Is daar iets voor?

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Ja hoor is er. Staat gewoon op de eerste pagina als je het ff Googled.

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ceze85 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:20:
Ja hoor is er. Staat gewoon op de eerste pagina als je het ff Googled.
Dat had ik ook verwacht, alleen het enige dat ik kan vinden is een remote desktop client waarmee ik mijn Mac kan besturen met een smartphone, dat zoek ik juist niet.

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Dan zoek je niet goed, staat gewoon op de eerste pagina met zoekresultaten.

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:50

Nibbz

Postmaster General

Nou voor mij was dit ook wel ff lastig te vinden.. Als je er op googled krijg je het alleen maar op de andere manier (desktop van mac/pc op android phone)

Maar, om het de TS wat makkelijker te maken.

Teamviewer (telefoon & mac) installeren :). Werkt perfect.. mooi je android desktop op je pc.

btw Ceze85... wat is dat nou voor reactie dan? Zeg dan niks

[ Voor 13% gewijzigd door Nibbz op 13-10-2014 15:13 ]

13:37

Pagina: 1