Hallo Tweakers,
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, aangezien mijn huidige al vrij verouderd is.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik mijn laptop voornamelijk voor te interneten en eenvoudige spelletjes te spelen. Ik kijk vaak films op mijn laptop. Af en toe gebruik ik Photoshop voor hobbymatig webdesign.
Wat is je budget?
Ik heb een budget tot max. 800.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik neem mijn laptop vaak mee naar verschillende plaatsen dus zou ik graag een vrij dunne en lichte laptop willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet echt bepaald een merkvoorkeur en ik sta voor alles open.
Zijn er bepaalde dingen die je zeker op je laptop wilt hebben?
Ik zou graag ook een mijn laptop met mijn vingers bedienen en eventueel een verlicht toetsenbord.
Overigens wil ik nog graag zeggen dat ik de afwerking vrij belangrijk vind bij een laptop.
Alvast bedankt om mij te willen helpen
JannesVD
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, aangezien mijn huidige al vrij verouderd is.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik mijn laptop voornamelijk voor te interneten en eenvoudige spelletjes te spelen. Ik kijk vaak films op mijn laptop. Af en toe gebruik ik Photoshop voor hobbymatig webdesign.
Wat is je budget?
Ik heb een budget tot max. 800.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik neem mijn laptop vaak mee naar verschillende plaatsen dus zou ik graag een vrij dunne en lichte laptop willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet echt bepaald een merkvoorkeur en ik sta voor alles open.
Zijn er bepaalde dingen die je zeker op je laptop wilt hebben?
Ik zou graag ook een mijn laptop met mijn vingers bedienen en eventueel een verlicht toetsenbord.
Overigens wil ik nog graag zeggen dat ik de afwerking vrij belangrijk vind bij een laptop.
Alvast bedankt om mij te willen helpen
JannesVD