Toon posts:

Drivers?

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af welke drivers ik allemaal moest downloaden, zoals Directx11 etc. Ik heb net een computer gebouwd en heb een spel aangeschaft, ik kan hem alleen niet starten omdat ik deze nog moet downloaden. Welke moet ik downloaden? Zouden jullie me links kunnen sturen?

(Dit kan in de verkeerde deelonderwerp zijn geplaatst, ik ben nieuw op tweakers. excuus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-10 12:29
Windows update al gedraaid?

En welke hardware? Eventueel moet je nog even de drivers van de nieuwe hardware zoeken op de site van de maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tweade schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:44:
Windows update al gedraaid?

En welke hardware? Eventueel moet je nog even de drivers van de nieuwe hardware zoeken op de site van de maker.
Ik kan zelf geen driver vinden voor mij Radeon R9 280 Royalking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Dude, gewoon van amd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dude, ik heb letterlijk geen kennis van PC's. Ik ben net een weekje betrokken in de pc-wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:54
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:58:
[...]

Dude, ik heb letterlijk geen kennis van PC's. Ik ben net een weekje betrokken in de pc-wereld
Dan heb je waarschijnlijk je je pc in elkaar gebouwd met behulp van de handleiding (waar ook staat welke drivers je waar moet downloaden) of met behulp van iemand die dat eerder heeft gedaan en je kan helpen.

Punt 1 van de Policy Probeer het eerst zelf op te lossen en geef aan wat je gedaan hebt en waarom dit niet lukt.

Hint : Ram eens die Radeon R9 280 Royalking in in Google. 1e hit die je vind.....

[ Voor 7% gewijzigd door __R__ op 12-10-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:58:
[...]

Hij bedoelt dat het niet via Windows Update moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dit is niet de locatie voor dit soort vragen. 1 van de andere topics die je hebt geopend is beter qua locatie
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.