Goedenavond,
Ik ben op dit moment op zoek naar een goeie soundbar/plate. Dit omdat mijn televisie de geest heeft gegeven, en ik mezelf in de wereld waag van 4k (40" panasonic)
Nu hebben die televisies tegenwoordig van dat achterlijke blikkerige geluid en wil hiervoor namelijk wel een upgrade. Nu ben ik niet geïnteresseerd in home cinema, kabels leggen gaat nogal moeilijk omdat de muren hier gepleistert zijn. Daarom zoek ik een soundbar (of plate) die aan deze eisen moet voldoen;
-minimaal 1 hdmi en 1 optic ingang (Ook gelijk een minix neo x8-h erbij besteld
)
-Maximaal 60cm lang, anders is dat ding breder dan het kastje
-Maximaal 200 euro
-Beetje goeie kwaliteit (Logisch)
-in het geval van een bar; niet al te hoog, ik heb mijn tv staand
Ik heb al even naar de soundbars van panasonic gekeken, is namelijk wel het mooist om het met 1 afstandbediening te kunnen doen maar dit is geen vereiste.
Ik zie door de bomen het bos niet meer; wie heeft een paar goede aanraders?
Ik ben op dit moment op zoek naar een goeie soundbar/plate. Dit omdat mijn televisie de geest heeft gegeven, en ik mezelf in de wereld waag van 4k (40" panasonic)
Nu hebben die televisies tegenwoordig van dat achterlijke blikkerige geluid en wil hiervoor namelijk wel een upgrade. Nu ben ik niet geïnteresseerd in home cinema, kabels leggen gaat nogal moeilijk omdat de muren hier gepleistert zijn. Daarom zoek ik een soundbar (of plate) die aan deze eisen moet voldoen;
-minimaal 1 hdmi en 1 optic ingang (Ook gelijk een minix neo x8-h erbij besteld
-Maximaal 60cm lang, anders is dat ding breder dan het kastje
-Maximaal 200 euro
-Beetje goeie kwaliteit (Logisch)
-in het geval van een bar; niet al te hoog, ik heb mijn tv staand
Ik heb al even naar de soundbars van panasonic gekeken, is namelijk wel het mooist om het met 1 afstandbediening te kunnen doen maar dit is geen vereiste.
Ik zie door de bomen het bos niet meer; wie heeft een paar goede aanraders?