Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ploeg_j
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-12-2024
Goedenavond,
Ik ben op dit moment op zoek naar een goeie soundbar/plate. Dit omdat mijn televisie de geest heeft gegeven, en ik mezelf in de wereld waag van 4k (40" panasonic) :)
Nu hebben die televisies tegenwoordig van dat achterlijke blikkerige geluid en wil hiervoor namelijk wel een upgrade. Nu ben ik niet geïnteresseerd in home cinema, kabels leggen gaat nogal moeilijk omdat de muren hier gepleistert zijn. Daarom zoek ik een soundbar (of plate) die aan deze eisen moet voldoen;
-minimaal 1 hdmi en 1 optic ingang (Ook gelijk een minix neo x8-h erbij besteld :D)
-Maximaal 60cm lang, anders is dat ding breder dan het kastje
-Maximaal 200 euro
-Beetje goeie kwaliteit (Logisch)
-in het geval van een bar; niet al te hoog, ik heb mijn tv staand

Ik heb al even naar de soundbars van panasonic gekeken, is namelijk wel het mooist om het met 1 afstandbediening te kunnen doen maar dit is geen vereiste.
Ik zie door de bomen het bos niet meer; wie heeft een paar goede aanraders?

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-11 18:41
4k op een 40 inch is zinloos volgens mij. Liever een 55/60 inch full HD.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
4K is zinnig op grote afstand met een erg groot scherm. Of met een klein scherm zoals die 40" als je er erg dicht op gaat zitten.

Aangezien TS aankoopadvies zoekt een schopje naar CEA.

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-11 10:07
voor 200 euro een goede soundbar/plate. Sorry maar reken dan op minimaal 400/500 euro.

zelfs HD heeft pas fatsoenlijk effect vanaf 55 inch, dus 4K kun je sowieso vergeten.

• ploeg_j
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-12-2024
4k laat ik achterwege dan, en het gaat me erom dat het geluid beter is als dat van de tv, die is namelijk om van te janken. Ik zit nu te kijken naar de JBL SB200