iPad mini foutmelding 9006 bij updaten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknownx09
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-09 09:28
Wanneer ik probeer te updaten naar de nieuwste IOS krijg ik een error 9006. Ik heb bijna alles geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Aan ik heb bijna alles geprobeerd hebben we niet zoveel. We weten niet wat jij met 'bijna alles' bedoeld. Heb je de laatste versie van iTunes? Heb je geprobeerd te updaten via iOS zelf? Kijk eens hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknownx09
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-09 09:28
Robberto schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:44:
Aan ik heb bijna alles geprobeerd hebben we niet zoveel. We weten niet wat jij met 'bijna alles' bedoeld. Heb je de laatste versie van iTunes? Heb je geprobeerd te updaten via iOS zelf? Kijk eens hier.
Die link heb ik geprobeerd, anti virus uitgezet, itunes opnieuw geinstalleerd, updaten via de ipad zelf lukt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Lijkt aan de iPad te liggen dan, heb je deze al eens gereset? Heb je de toegangscode uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:30
Unknownx09, welkom op GoT :w

Ik zal je topic open laten. Maar probeer de volgende keer iets meer informatie te geven in je startpost. Leg uit naar welke versie van iOS je probeert te updaten (ik neem 8) en leg uit wat je allemaal hebt geprobeerd (zoals je hierboven doet).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."