Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....
Ey!! Macarena \o/
Ik heb de oorspronkelijke NFO uit de torr... opnieuw binnen gehaald en gerenamed naar de filename.
Kijken of dat helpt maar er staat niks specifieks in.
Ja verwijzingen naar urls.
[ Voor 65% gewijzigd door copykat op 12-10-2014 14:50 ]
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....
als je in isobestandsnaam.nfo het volgende zet moet xbmc hem al oppikken
1
2
3
| <movie> <title>Homemade movie 1</title> </movie> |
Handiger/netter is iets meer info toevoegen
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <movie> <title>Homemade movie 1</title> <genre>Homemade</genre> <director>jijzelf</director> <runtime>121 min.</runtime> <year>2014</year> <outline>Homemade movie over iets.</outline> <plot>Homemade movie over iets.</plot> </movie> |
Thanks, ga dit meteen in *.NFO neerzetten. (gebruikte NFO creator :Coolbeans NFO Creator) dat zag er heel anders uit.eXcyle schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 15:02:
volgens mij is de info op de wiki pagina vrij duidelijk ... staat zelfs voorbeelden bij ...
als je in isobestandsnaam.nfo het volgende zet moet xbmc hem al oppikken
XML:
1 2 3 <movie> <title>Homemade movie 1</title> </movie>
Handiger/netter is iets meer info toevoegen
XML:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 <movie> <title>Homemade movie 1</title> <genre>Homemade</genre> <director>jijzelf</director> <runtime>121 min.</runtime> <year>2014</year> <outline>Homemade movie over iets.</outline> <plot>Homemade movie over iets.</plot> </movie>
(microsoft gebruikt het ook voor system info, en das een heel ander bestand qua inhoud)
het maken van een XBMC nfo bestand kan je dus ook gewoon het beste doen in notepad, de "NFO creators" waar jij het over hebt zijn namelijk niet voor de XBMC nfo files, maar voor de variant die de release groepen gebruiken.
[ Voor 22% gewijzigd door eXcyle op 12-10-2014 15:44 ]
Dat vermoeden had ik al. (ik gooide ze normaal ook al weg.)eXcyle schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 15:41:
nfo wordt vaak gebruikt door release groepen als informatie bestand voor hun rip, dit is echter een heel ander soort nfo bestand als XBMC wil hebben.
Kan ik gewoon jou setup tekst gebruiken en aanpassen naar de dvd? (ik gebruik nu het gemaakte NFO file uit de Coolbeans en heb die met jou tekst gevuld met kladblok..)eXcyle schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 15:41:
in het geval van XBMC is het een XML bestand geformateerd zodat XBMC er iets mee kan, de nfo die je vaak bij downloads vind is gewoon vrije tekst.
of moet ik een "XML creator" oid installeren en gebruiken?
XBMC kan de nfo files van de rip groepen wel semi gebruiken, als er namelijk een link naar IMDB in zit gebruikt XBMC deze om de juiste film te vinden.
[ Voor 30% gewijzigd door eXcyle op 12-10-2014 15:49 ]
(als ik een folder.jpg toevoeg in de map word dat toch de thumbnail?, dat was wel in de oude XBMC met muziek.)
Ah dus gewoon de NFO van de ripgroepen cleanen van onzin info en jou tekst toevoegen klaar.
Scheelt nieuwe maken.
[ Voor 22% gewijzigd door copykat op 12-10-2014 15:54 ]
movie.tbn voor de thumbnail (gewoon een jpg file gerenamed naar .tbn)
het nfo bestand kan de zelfde naam hebben als je iso bestand, of movie.nfo
Als het trouwens films zijn die wel op IMDB te vinden zijn volstaat een nfo file met daarin alleen de link naar IMDB pagina van die film ook.
Ik ga jou informatie in mn "How to (krijg je je dvd's manual in de XBMC-bibliotheek)" mapje stoppen!
Je methodiek doet je nickname eer aancopykat schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 15:51:
Bedankt, ga zo alle files die niet in bibliotheek te zien zijn op deze manier behandelen.
(als ik een folder.jpg toevoeg in de map word dat toch de thumbnail?, dat was wel in de oude XBMC met muziek.)
Ah dus gewoon de NFO van de ripgroepen cleanen van onzin info en jou tekst toevoegen klaar.
Scheelt nieuwe maken.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Yep, werk bij Japans bedrijf dus heb het "inovatieve verbeteren" ook gecopieerd....
Is dit een soort "tag and Rename" voor videocontent?ykaenS schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 17:41:
Je zou ook XBNE kunnen gebruiken om nfo's te maken. Meer info vind je hier: http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=59800
Mn frans is niet zo goed zeg maar....
Installeren op je windows en linken aan je xbmc-cubox-i?
Ik heb een aantal dvd.iso's die niet in de bib. willen verschijnen ondanks herhaalde keren een nfo maken op zelfde manier als de gene die wél zichtbaar is?
Al in aparte mappen gezet, ander nfo file gekopieerd en alleen cijfer aangepast in file naam,