Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
Ik heb waarschijnlijk deze post in de verkeerde thread gezet, excuus hiervoor. Ik ben een nieuweling. Ik heb problemen met het vinden van mijn drivers, ik heb vandaag een PC gebouwd en ben al een uurtje of 2 bezig met drivers aan het downloaden. Wanneer ik echter het progamma 'Can You Run It' afspeelde kreeg ik allerlei drivers te zien die ik moest downloaden. Ik heb heel internet afgezocht voor deze drivers, ook op de site van Intel maar kon deze niet vinden.

Ik heb deze set-up qua onderdelen;
reviews: Desktop-BBG: september 2014

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:19

Thomg

Aww yiss

En je weet 100% zeker dat dit geen advertenties zijn?

Over het algemeen hoef je alleen maar je video drivers te installeren.
En je internet ja, maar die doet het blijkbaar al.

Verwijderd

Topicstarter
Thomg schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 01:36:
En je weet 100% zeker dat dit geen advertenties zijn?

Over het algemeen hoef je alleen maar je video drivers te installeren.
En je internet ja, maar die doet het blijkbaar al.
Ik weet niks zeker natuurlijk. Ik heb tot nu toe alleen mijn moederbord drivers gedownload. Zijn er nog andere drivers die ik moet downloaden? Zoja welke? Ik heb een Intel I5 4460 Processor en een Club 3D R9 280 Royalking Video Card

(Ook nog alle Windows Drivers)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2014 01:41 ]

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 01:41:
[...]

Ik weet niks zeker natuurlijk. Ik heb tot nu toe alleen mijn moederbord drivers gedownload. Zijn er nog andere drivers die ik moet downloaden? Zoja welke? Ik heb een Intel I5 4460 Processor en een Club 3D R9 280 Royalking Video Card

(Ook nog alle Windows Drivers)
http://support.amd.com/en-us/download
Nou moe... Dat had je ook wel kunnen googlen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben letterlijk een weekje betrokken in de PC-Wereld. Thanks though! Verder nog iets wat ik moet downloaden of was dit het?

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Als je windows automatisch drivers laat installeren nee, tenzij je tegen problemen aanloopt.

Verwijderd

Topicstarter
Thomg schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 01:45:
Als je windows automatisch drivers laat installeren nee, tenzij je tegen problemen aanloopt.
Ja ik snap 'm. Hartstikke bedankt man!

Verwijderd

Moederbord driver CD heb je even nodig om internet aan de gang te krijgen met driver voor LAN.
Daarna kun je online terecht op site van moederbord fabrikant en vervolgens nog de nieuwste videokaart drivers downloaden en installeren.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk in je devicemanager welke apparaten nog niet geïnstalleerd zijn. En download daarvan de drivers.

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
En klik niet op die banners die je driverscans aanraden.
En dus al helemaal geen exe bestanden van sites die redelijk hoog in zoekresultaten komen als je op "driver device nummer" zoekt.
het beste is via windows update of direct bij de fabrikant van de hardware of de chips (zo kan je via je fabrikant van je moederbord aan de drivers komen maar bijvoorbeeld ook op de site van chipfabrikant)
Pagina: 1