Ik zoek een?
Een nieuwe monitor.
Wat is je budget?
Ik wil tot ongeveer €200,- uitgeven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Full HD. Iets meer is oké maar niet te veel want dat kan mijn videokaart misschien niet meer aan bij games op max settings.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb dus al een monitor die het prima doet, maar het heeft een VGA aansluiting. Hierdoor moet ik een VGA>DVI adapter gebruiken om mijn monitor aan te sluiten aan mijn videokaart. Ik heb van velen gehoord dat ik door deze VGA aansluiting veel kwaliteit kwijtraak. Ik heb het verschil nooit zelf kunnen zien, dus ik hoor graag ook jullie mening hierover.
Ik heb al wat gezocht in de Pricewatch en ik heb deze monitors gevonden:
Ik vraag me af waarom de ene Dell duurder is dan de andere. Komt dat omdat de duurdere monitor minder verbruikt? En wat vinden jullie van de Iiyama monitor? €145,- voor een 24" scherm? Verdacht goedkoop.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
EDIT: Ik heb even op het internet gezocht naar de specificaties van mijn huidige monitor en ik heb ze gevonden: http://www.iolair.fr/catalogue/M2AABW.pdf
EDIT: Deze twee monitors zijn ook niet slecht:
Een nieuwe monitor.
Wat is je budget?
Ik wil tot ongeveer €200,- uitgeven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Full HD. Iets meer is oké maar niet te veel want dat kan mijn videokaart misschien niet meer aan bij games op max settings.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb dus al een monitor die het prima doet, maar het heeft een VGA aansluiting. Hierdoor moet ik een VGA>DVI adapter gebruiken om mijn monitor aan te sluiten aan mijn videokaart. Ik heb van velen gehoord dat ik door deze VGA aansluiting veel kwaliteit kwijtraak. Ik heb het verschil nooit zelf kunnen zien, dus ik hoor graag ook jullie mening hierover.
Ik heb al wat gezocht in de Pricewatch en ik heb deze monitors gevonden:
| Product | Prijs |
| Dell Ultrasharp U2412M Zwart | € 232,93 |
| Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart | € 207,95 |
| Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 145,50 |
Ik vraag me af waarom de ene Dell duurder is dan de andere. Komt dat omdat de duurdere monitor minder verbruikt? En wat vinden jullie van de Iiyama monitor? €145,- voor een 24" scherm? Verdacht goedkoop.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
EDIT: Ik heb even op het internet gezocht naar de specificaties van mijn huidige monitor en ik heb ze gevonden: http://www.iolair.fr/catalogue/M2AABW.pdf
EDIT: Deze twee monitors zijn ook niet slecht:
| Product | Prijs |
| Dell P2314H | € 160,09 |
| Samsung S24D590PL Zwart | € 173,68 |
[ Voor 16% gewijzigd door Zarif op 11-10-2014 18:47 ]