Mijn oude systeem heeft het begeven, of is hoe dan ook aan vervanging toe... vandaar de vraag om advies voor een nieuw systeem:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is bedoeld voor vrouw en kinders (3 en 6) om erop te internetten, word te gebruiken en een niet veeleisend spelletje te doen. Kortom, de huis tuin en keuken dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het systeem zelf gaan bouwen, maar het liefste niet emer dan 200 euro. Dat komt omdat ik nog wel het een en ander heb liggen om te gebruiken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Uit mijn 8 jaar oude systeem wil ik de volgende onderdelen nog meenemen als het mogelijk is:
- Thermaltake CPU koeler
- voeding NX5000
- Tsunami dream ombouw.
- DVD writer
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
genoeg om de huis tuin en keuken dingen te doen. Denk echter wel dat een SSD met 128gb geheugen voldoende is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nope
Ga je overklokken?
nee
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is bedoeld voor vrouw en kinders (3 en 6) om erop te internetten, word te gebruiken en een niet veeleisend spelletje te doen. Kortom, de huis tuin en keuken dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het systeem zelf gaan bouwen, maar het liefste niet emer dan 200 euro. Dat komt omdat ik nog wel het een en ander heb liggen om te gebruiken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Uit mijn 8 jaar oude systeem wil ik de volgende onderdelen nog meenemen als het mogelijk is:
- Thermaltake CPU koeler
- voeding NX5000
- Tsunami dream ombouw.
- DVD writer
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
genoeg om de huis tuin en keuken dingen te doen. Denk echter wel dat een SSD met 128gb geheugen voldoende is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nope
Ga je overklokken?
nee