Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdM
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 23:27
Ik zoek een?
Apparaat om ook mee te kunnen bellen.

Wat is je budget?
n.v.t.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op dit moment heb ik een Samsung Galaxy Note 2. Dit zodat ik notities en kleine schetsjes kon maken. Uiteindelijk weinig gebruikt en helemaal niet meer sinds ik een iPad Air heb.

Wat doe ik ermee?
- Veel foto's maken (10-100 per dag, weet voor de rest zeer weinig van fotografie af)
- Veel bellen, 800+ minuten per maand
- WhatsApp/SMS
- Beetje Facebook/Twitter enzo.
- Muziek luisteren, 2 tot 4 uur per dag (iPod is geconfisceerd door vriendin)
- Wekker
- Navigatie

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zat te denken aan de iPhone 6. Maar, ik kwam ook de Samsung Galaxy K Zoom tegen, hierdoor begon ik te twijfelen, gezien ik toch erg veel foto's maak en eigenlijk nog even niet een camera wil kopen i.v.m. een eigen woning die eraan zit te komen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik maak veel foto's. Veel dingen op mijn werk. Zowel van dichtbij als van verder af. (Papiertjes, personen, machines, pallets in stelling op 10 meter hoogte, in het donker, in het licht, bedenk het maar). Ik wil nog geen echte camera kopen, maar wat zou jullie advies zijn voor een mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-06 21:47
In jou geval zou ik gewoon voor de iPhone gaan, wel een model met 64 gb geheugen of meer zodat je ook plaats hebt om je fotos op te slaan.
Onderbouwing is dat je redelijk veel Apple spul gebruikt dus in dat eco systeem geinvesteerd hebt en kennis ervan, daarnaast is in de 6 de camera weer wat beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01:18

Umbrah

The Incredible MapMan

Al eens een Lumia overwogen? Qua muziek, bellen, whatsapp, SMS en Wekker doen ze het erg goed, de higher-end Lumia's hebben natuurlijk de top van de markt qua camera, maar waar ze het écht op winnen is de navigatie. De Galaxy K zal, gezien het feit dat het geen "flagship phone" is mogelijk wat sneller oud worden, iets wat je met Nexii en Lumia's, en in bepaalde mate, iPhones natuurlijk niet hebt. Komt nog bij dat het OS op de lumia stabiel is, alle features heeft, en snel is, en in het syncen een stuk eenvoudiger is dan een i-Device. Ik zie in je TS alleen een iPad en een ouwe iPod staan. Ik neem dus aan dat iTunes geen bezwaar is (het grote argument om niet voor een iOS device te gaan), hoewel het natuurlijk, tenzij je een mac hebt, nooit fijn is.

Als je een macceraar bent, dan is de vraag natuurlijk een stuk simpeler, hoewel zelfs dan een Lumia fijn kan zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Umbrah op 13-10-2014 00:10 ]