Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hipath 3550 v 6.0 Omleiding in netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met het maken van een omleiding in het netwerk.
als ik op een systeemtoestel via *64 een omleiding probeer te maken gebeurt het volgende:
- Omleiding: MSN/DDI-nr: invoeren? -> MSN-nr, 1445
- Type oml. in netw.: 1= direct
- naar: 06123456789
- wachten a.u.b
- niet mogelijk

wat doe ik verkeerd?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Beste stuut. Allereerst welkom op got. *O*

Helaas voldoet je eerste topic niet aan de eisen en wensen die we hier aan stellen. Ik mis een duidelijke uitleg van wat je probeert te bereiken, wat je zelf gedaan hebt om je probleem op te lossen en welke hard- en software je gebruikt..

Om je eerste topic niet meteen te sluiten wil ik je vragen om wat meer informatie te geven. Daarnaast verplaats ik je topic naar Netwerken omdat get daar iets meer thuis hoort :)

Success.

• erikvanhoutert
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-05 17:10
qos of goed staan?
welke trunk ga je naar buiten?
voorloop 0 nodig?

ISDN service actief?

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 14:40
*11 om te activeren.
#1 om te deactiveren.
Mits de servicecodes niet zijn veranderd

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb diverse zaken geprobeerd, het is helaas niet gelukt.

Zou iemand mij misschien kunnen helpen doormiddel van het opsturen van mijn KDS naar iemand, en die eens kijkt wat ik verkeerd doe?

Verwijderd

die omleiding moet daar niet een voorloop nul voor?

Dus: 0 06123 xxxxx

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-11 15:50
Wat wil je bereiken?

Verwijderd

Topicstarter
het uiteindelijke doel is op het moment als ik een doorschakeling doe, dat mijn de clip van het binnenkomend gesprek meegezonden wordt naar de externe doorschakeling. Momenteel verschijnt de msn in beeld, en niet de clip van de binnenkomende oproep.

Mijn idee was daarom, als ik een doorschakeling maak in het netwerk heb ik daar geen last meer van.
Maar als iemand mij kan vertellen of het mogelijk is om dit in de centrale te regelen is dat ook prima.

Ik heb omleiding met voorloop 0 ook geprobeerd, blijft aangeven: momenteel niet mogelijk

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-11 15:50
Als lcr niet aan staat kun je bij siemens centrales ook direct lijn kiezen.
Bij een 3550 is dit 7801, 7802 enz. Je krijgt dan direct kiestoon van de Isdn lijn, en geen gesimuleerde kiestoon.

Op deze lijn kun je vervolgens doorschakelen met *21*<nummer>#
Dit werkt overigens alleen als het door te schakelen nummer ook het hoofdnummer is, en het niet een meervoudige lijn is

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info, ga het proberen

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs dat werkt niet, toch is het door te schakelen nummer, wel het hoofdnummer.
Pagina: 1