Ik zoek een?
Dual Sim smartphone die minimaal vergelijkbaar is met de Galaxy S3:
- Android!
- 720P of 1080P (geen 1440P)
- Minimaal 2GB ram
- Ca. 5" (maximaal 5,5")
- Micro SD slot
- Bij voorkeur grote batterij
- Ik heb een sterke voorkeur voor knoppen onder het scherm [Utopie] die vervolgens bij voorkeur fysiek moeten zijn [/Utopie]
Wat is je budget?
Richtprijs is ca. 200,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Bellen (zakelijk en privé)
- Internet/Whatsapp etc.
- Navigatie
- Muziek luisteren
- Hardlopen (met endomondo)
- foto's maken
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een heleboel, met name china phone, modellen gevonden.
Het toestel dat mij tot nu toe het meeste heeft aangesproken is de Lenovo S860, mede vanwege de 4Ah. Deze is echter bijna niet te vinden met 2 GB, en dan gelijk ca. 100,- duurder. Daarnaast is deze volgens mij net iets langzamer dan mijn huidige S3.
Ook heb ik de Acer E700 gezien, met 3,5 Ah ook niet onderbedeeld, echter heb ik een persoonlijke afkeer van Acer, en zit de "terug knop" aan de verkeerde kant en is de batterij niet vervangbaar, verder lijkt hij een heel eind in de buurt te komen.
Ook de CAT B15Q even bekeken, maar helaas maar 1GB en lage resolutie, maar wel heerlijk "Nivado proof"
Welke vragen heb je hier nog over?
Heb ik nog een toestel gemist? Zijn er betere alternatieven, of voldoet een van de bovenstaande toestellen wel (overtuig me).
Dual Sim smartphone die minimaal vergelijkbaar is met de Galaxy S3:
- Android!
- 720P of 1080P (geen 1440P)
- Minimaal 2GB ram
- Ca. 5" (maximaal 5,5")
- Micro SD slot
- Bij voorkeur grote batterij
- Ik heb een sterke voorkeur voor knoppen onder het scherm [Utopie] die vervolgens bij voorkeur fysiek moeten zijn [/Utopie]
Wat is je budget?
Richtprijs is ca. 200,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Bellen (zakelijk en privé)
- Internet/Whatsapp etc.
- Navigatie
- Muziek luisteren
- Hardlopen (met endomondo)
- foto's maken
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een heleboel, met name china phone, modellen gevonden.
Het toestel dat mij tot nu toe het meeste heeft aangesproken is de Lenovo S860, mede vanwege de 4Ah. Deze is echter bijna niet te vinden met 2 GB, en dan gelijk ca. 100,- duurder. Daarnaast is deze volgens mij net iets langzamer dan mijn huidige S3.
Ook heb ik de Acer E700 gezien, met 3,5 Ah ook niet onderbedeeld, echter heb ik een persoonlijke afkeer van Acer, en zit de "terug knop" aan de verkeerde kant en is de batterij niet vervangbaar, verder lijkt hij een heel eind in de buurt te komen.
Ook de CAT B15Q even bekeken, maar helaas maar 1GB en lage resolutie, maar wel heerlijk "Nivado proof"
Welke vragen heb je hier nog over?
Heb ik nog een toestel gemist? Zijn er betere alternatieven, of voldoet een van de bovenstaande toestellen wel (overtuig me).