Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (WOW WOD), maar de pc mag even meegaan, dus vandaar de hogere specs
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro, ik heb geen specifiek getal in mijn hoofd. Ik zit daar nu boven, dus eigenlijk moet er wat geschaafd worden, maar ik weet niet waar. Assemblage zou makkelijk zijn, maar ik kan het zelf ook.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje. Merk/type van videokaart / processor / cooler / moederbord / behuizing zijn nu willekeurig gekozen. Ik hoor echter goede verhalen over de GTX 970. Van moederbord geen verstand. Voor behuizing geldt hoe kleiner hoe beter. Processor leek me leuk, boxed niet perse nodig aangezien een losse koeling altijd beter/stiller is. Toch?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, heb voor SSD een andere gekozen dan de BBG voorschreef omdat ik de reviews veelbelovend vond, maar Crucial zou ook prima kunnen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behuizing dus liefst zo klein mogelijk.
Ga je overklokken?
Verwacht het niet. Is ook lastig met deze processor meen ik
Ik heb een lijstje gemaakt
Wenslijstjes zijn altijd net iets te duur. Daarnaast dus geen verstand van welk moederbord erin moet. Liefst wat kleinere behuizing. Graag imput
Voornamelijk gamen (WOW WOD), maar de pc mag even meegaan, dus vandaar de hogere specs
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro, ik heb geen specifiek getal in mijn hoofd. Ik zit daar nu boven, dus eigenlijk moet er wat geschaafd worden, maar ik weet niet waar. Assemblage zou makkelijk zijn, maar ik kan het zelf ook.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje. Merk/type van videokaart / processor / cooler / moederbord / behuizing zijn nu willekeurig gekozen. Ik hoor echter goede verhalen over de GTX 970. Van moederbord geen verstand. Voor behuizing geldt hoe kleiner hoe beter. Processor leek me leuk, boxed niet perse nodig aangezien een losse koeling altijd beter/stiller is. Toch?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, heb voor SSD een andere gekozen dan de BBG voorschreef omdat ik de reviews veelbelovend vond, maar Crucial zou ook prima kunnen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behuizing dus liefst zo klein mogelijk.
Ga je overklokken?
Verwacht het niet. Is ook lastig met deze processor meen ik
Ik heb een lijstje gemaakt
Wenslijstjes zijn altijd net iets te duur. Daarnaast dus geen verstand van welk moederbord erin moet. Liefst wat kleinere behuizing. Graag imput
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 211,85 | € 211,85 |
| 1 | Asus Z97-A | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 358,- | € 358,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 109,95 | € 109,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.144,15 | |