[PW] Slider voor maximum grootte USB-sticks

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 08:52
Ik was net even tussen de USB-sticks aan het neuzen en bij het selecteren van de geheugengrootte viel het mij op dat er wel een slider aanwezig was voor de minimale groote, maar niet voor de maximale grootte... Is it a bug? Is it a feature? :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
Was me ook opgevallen gister.
Misschien is het weg gelaten omdat men er vanuit gaat dat je een stick zoekt met een minimale geheugen grootte en het niet erg vind als deze groter is en toch binnen je budget past.
Maar ik mistte de functie ook, zou het zeker gebruikt hebben.
http://tweakers.net/categorie/306/usb-sticks/producten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
Ik was opzoek naar een installatie-stick en dan is 8GB ruim voldoende :) Een 128GB stick alleen voor een Windows-iso plus wat drivers is ook een beetje overkill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kun je dan niet beter (als workaround) de minimumopslag op 8GB zetten en de prijs van laag naar hoog? Dan staan de meeste 8GB'ers bovenaan.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
Het staat niet in brand hoor, het viel me gewoon op. Ik denk niet dat de functionaliteit van de PW op workarounds moet drijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Aangezien de beheercollega's van de pricewatch dit gewoon in kunnen stellen, is het niet nodig dit als feature-request of bug-report te beschouwen :)
Dus verplaats ik het bij deze naar het pricewatch-forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:36

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb er een dubbele slider van gemaakt, kan je zowel het minimum als maximum instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
d:)b

Pagina: 1