Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een andere top end Android smartphone maar ben zo gewend aan de s-pen van Samsung dan ik niet meer met m'n vingers op het scherm wil gaan zitten friemelen daar ben ik echt klaar mee. Maar welke andere (merken) smartphones gebruiken eigenlijk zo een pen? HTC M8 spreekt me erg aan maar die werkt niet met een pen klopt dat? Reageert dat scherm sowieso niet op een s pen? Samsung maak prima toestellen maar ik wil wel eens wat anders dan dat goedkoop uitziende plastic, en dat rare nieuwe ding van Samsung half staal half plastic is het in elk geval niet. Tips?

• kidh0tsh0t
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-11 14:13
De samsungs telefoons waarop de S-pen werkt generen een electromagnetisch veld, waardoor de telefoon weet waar de pen zich bevindt. Andere telefoons die dus niet gemaakt zijn voor een S-pen, maar alleen te gebruiken zijn met je vinger doen dit dus niet of werken niet samen met de S-pen.

Wat je natuurlijk altijd kan doen is een klein Wacom pennetje kopen die wel werkt op bijna elk touchscreen. Met een Samsung S-pen gaat het helaas niet werken.