Ik heb op Tweakers van een Tweakert een Neoware CA10 gekocht om deze in te gaan zetten als login panel in een studentenhuis om zodoende een persoon te kunnen koppelen die elke keer de boetes veroorzaakt voor het illegaal downloaden (rustig maar, het is in Duitsland haha). Eenmaal binnen blijkt dat dit goed stuk te zijn. Van Tweakert nooit meer wat vernomen uiteraard anders dan "maak maar met een schroef en moer vast
Afijn, ik wil graag weten hoe deze pinnen heten en of iemand weet waar ik deze kan halen. Of misschien heeft iemand een dode Neoware CA10 liggen? Gaat om de pinnen die de koelblok van de processor vast zet.
De plaatjes

Weet iemand waar ik zulke pinnen kan kopen? Of misschien heeft iemand deze nog liggen? Want om nu over te gaan naar een bout en een moer
Afijn, ik wil graag weten hoe deze pinnen heten en of iemand weet waar ik deze kan halen. Of misschien heeft iemand een dode Neoware CA10 liggen? Gaat om de pinnen die de koelblok van de processor vast zet.
De plaatjes

Weet iemand waar ik zulke pinnen kan kopen? Of misschien heeft iemand deze nog liggen? Want om nu over te gaan naar een bout en een moer
[ Voor 3% gewijzigd door Yzord op 10-10-2014 20:13 ]