Kleine tabbladen Chrome

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathmonkey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Sinds de laatste update van Chrome heb ik weer last van kleine tabbladen. Dit probleem heb ik eerder gehad, maar toen werd dit verholpen door naar de beta te gaan. Ik heb het zelfde probleem in incognito. Ik heb de 'gewone' versie van chrome al geprobeerd en de beta. Iemand enig idee?

Dit topic was ik gestart op het google help forum bij de vorige keer: https://productforums.goo...ons/chrome-nl/XLMqN8pNdBs

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/29n7ble.png

[ Voor 17% gewijzigd door deathmonkey op 10-10-2014 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 19:52
Heb je ook een plaatje hoe het zou moeten zijn volgens jou? Het ziet er hier niet anders uit dan bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathmonkey
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 13:24
Het gaat echt om het formaat van de tabbladen bovenin? Zijn de tabjes kleiner of is het lettertype groter? Dat is namelijk het enige wat ik een beetje zie als verschil tussen je eerste en 2e plaatje, alsof het lettertype van de woorden in de tabbladen net even iets groter is ofzo.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

Is het verschil dat je merkt anders dan wanneer je van windowed naar gemaximaliseerd wisselt? Want ik zie bij mij ook dat de ruimte boven de tabs verdwijnt als ik het venster mn hele scherm laat beslaan. Ik kan uit je screenshot verder niet opmaken wat er mis zou zijn, het ziet er normaal uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 18:42

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik las wat van Google's nieuwe update, dat zij rekening hielden (voor het eerst) met de ingestelde DPI setting binnen windows, is deze afwijkend bij je? dus niet 100% maar groter/kleiner?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-07 14:18
Ik zie eerlijk gezegd ook geen verschil met hoe het bij mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathmonkey
  • Niet online
Het verschil is dat de bovenste 'balk' op een kleinere schaal is. Ook de buttons die hier te vinden zijn. Dit is erg onhandig i.c.m. touchscreen gebruik. Wisselen tussen windowed en max maakt geen verschil. De dpi maakt geen verschil. Het is inderdaad niet een ernstig probleem, maar gewoon vervelend.
Pagina: 1