Wijziging User Review [jeroenvtec] [Ginji]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvtec
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:48
ginji zou mijn iphone overnemen, na paar vlotte berichten wisselingen kwamen we tot een deal, hij zou zaterdag laat of net zondag geld overgemaakt hebben. maandag,dinsdag,woensdag berichtjes gestuurd en niks meer gehoord en ook geen geld gezien (totaal 5 dagen), aangegeven dat ik hem vandaag (donderdag) weer vrij zou geven. Vrijdag (vandaag) krijg een mail met een excuses voor de late reactie en dat hij van de deal afziet.
Door mijn negatieve beoordeling geeft hij mij 3 x een negatieve beoordeling. Via dm heb ik hem hiervan op de hoogte gesteld en hebben we nog even verder onze meningen uit gewisseld, nvt voor hier. Ik vind dat ik lang genoeg heb gewacht en het product heb vast gehouden, omdat ik een beoordeling gaf doet ginji dat ook maar. Die zie ik graag verdwijnen of anders maar beide maar dat laat ik aan tweakers over.

Jeroen

[ Voor 12% gewijzigd door jeroenvtec op 17-01-2017 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:37

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dat is een makkelijke. Er was volgens de DM duidelijk een deal. Ginji is dan verantwoordelijk voor het betalen van de iphone. Dit is zijn verantwoording. Als je een deal hebt is het natuurlijk not done om 5 dagen niets meer van je te laten horen en de verkoper op zijn geld te laten wachten. Het excuus dat de betaling nog in de te verzenden map stond is natuurlijk niet sterk, het is zijn verantwoording om de betaling te controleren. Een beoordeling over Ginji is dan op zijn plaats. Ginji was duidelijk nalatig en dan is een wraak review van hem niet op zijn plaats. Deze is dan ook bij deze verwijderd.

[ Voor 5% gewijzigd door Microkid op 10-10-2014 23:23 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.