Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wie weet een goeie gratis batch exif remover?

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die ervaring heeft met een goede batch exif remover tool? Met wat ik tot nu toe ben tegen gekomen ga ik liever niet mijn systeem riskeren. Graag iets wat gratis is want niet vaak nodig. Wat ik ook nog zoek is een batch rename tool maar ik meen dat dat gewoon met Windows kan. Bedankt!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Met EXIF data heb ik geen ervaring, maar voor batch renamen kan ik Advanced Renamer aanbevelen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Petervanakelyen op 10-10-2014 14:11 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

http://www.exiferaser.com/ portable. dus handig.
Rename? Alle bestanden selecteren, F2 drukken, naam ingeven en de hele riedel wordt gerenamed naar naam (1).jpg ~ naam (2367).jpg
Graag gedaan.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:17

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Je zoekt dus gewoon client software, ik verplaats je topic dan ook even naar:

Client Software Algemeen

Ik laat aan de lokale CSA crew over wat men met dit topic gaat doen. Naar mijn mening is je topicstart aardig mager.

Kun je bijvoorbeeld je topicstart eens uitbreiden met het vertellen van welke tools je al gevonden hebt en waarom deze niet voldeden?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Op windows Vista / 7 / 8 kun je het ook vrij simpel met de verkenner doen, maar ik denk dat je het meer in een scriptje wil verwerken?

Voor renamen gebruik ik: Ant Renamer, Screenshots / uitleg.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-11 15:36
Irfanview kan je afbeeldingen batch verwerken en ook exif data verwijderen... en als diezelfde afbeeldingen gelijk direct batch renamed moeten worden dan kan irfanview dat ook allemaal tegelijk. Dus al je wensen in 1 handeling :)

http://www.irfanview.com/

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Question Mark schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:14:
Ik laat aan de lokale CSA crew over wat men met dit topic gaat doen. Naar mijn mening is je topicstart aardig mager.
De lokale crew kwam en zag.
Met wat ik tot nu toe ben tegen gekomen ga ik liever niet mijn systeem riskeren.
En wat heb je dan al gevonden en waarom is dat een risico voor je systeem? Nu wordt het een onbenullig opsomtopic.

veni, vidi, claudi.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.