Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 13:30
Hallo,

Ik heb van de week mijn S3 mini gereset naar de factory settings omdat deze erg traag was en de batterij relatief snel leeg ging. Echter nu reboot de telefoon zich meerdere keren per dag. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe dit op te lossen is?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?

• timmert26
Zoals aangegeven, ik heb een factory reset geprobeerd, de batterij erin en eruit maakt ook geen verschill. Ik heb overnacht de batterij er uit gelaten en er 's ochtends weer ingedaan en ook dit heeft niet mogen baten. Voor de factory reset eigenlijk nooit last van gehad. Ik zal vanavond eens een 3e reset proberen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je moet toch echt wat meer informatie geven. Wanneer reboot de telefoon zich? Is dat random, of wanneer je je telefoon intensief gebruikt, of als je een bepaalde app opent? Wordt de telefoon warm? Heb je de laatste software van Samsung op je toestel staan?

• timmert26
De telefoon reboot zich volledig random, soms meerdere keren per uur, soms een paar uur niet.
De telefoon reboot bij normaal gebruik(whatsapp/facebook). De telefoon wordt niet warm en heeft alle updates die OTA binnen kunnen komen.

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-11 23:41
Probeer hem eens opnieuw te installeren via Kies, misschien gaat er iets mis bij het downloaden van de update.

Mijn Cardmarket-profiel

Pagina: 1