hallo mede-Tweakers, ik ben op zoek naar een nieuwe PC, en ik hoop dat jullie kunnen helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk veel multitasken, af en toe bewerk ik video en foto's, ook speel ik af en to Minecraft (ik develop server plugins)
Wat mag het systeem gaan kosten?
niet meer dan €700 euro, mochten er echt aanzienlijke verbeteringen gemaakt op een paar tientjes, dan overweeg ik ze natuurlijk wel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb een al een beeldscherm, hdmi/vga/D-dvi? (witte langere vga-achtige aansluiting)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- toetsenbord en muis
Heb je nog bepaalde voorkeuren qua merk?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het zou fijn zijn als het een wat stillere pc is, hij komt namelijk op mijn slaapkamer te staan, SSD?
Ga je overklokken?
nee
alvast bedankt!!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk veel multitasken, af en toe bewerk ik video en foto's, ook speel ik af en to Minecraft (ik develop server plugins)
Wat mag het systeem gaan kosten?
niet meer dan €700 euro, mochten er echt aanzienlijke verbeteringen gemaakt op een paar tientjes, dan overweeg ik ze natuurlijk wel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb een al een beeldscherm, hdmi/vga/D-dvi? (witte langere vga-achtige aansluiting)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- toetsenbord en muis
Heb je nog bepaalde voorkeuren qua merk?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het zou fijn zijn als het een wat stillere pc is, hij komt namelijk op mijn slaapkamer te staan, SSD?
Ga je overklokken?
nee
alvast bedankt!!