Zoals sommige wat actievere bloglezers gemerkt hebben is er de laatste tijd wat onenigheid op de blogs.
Nu is dit jaar al eerder een reactie geweest over blogs met troep content. Er werd toen als volgt gereageerd:
Daarom vroeg ik mij af of het mogelijk is om elke individuele blog met een aantal punten te beoordelen.
Wanneer een blog te weinig punten krijgt wordt deze sneller uitgefaseerd dan een blog met meer punten.
Zo houd je relevante en leuke content over voor de lezer.
Nu is dit jaar al eerder een reactie geweest over blogs met troep content. Er werd toen als volgt gereageerd:
Ik denk dat het aan de ene kant wel zo is dat het inderdaad een verantwoordelijkheid van de blogger is. Maar omdat tweakblogs een verzameling is van allemaal bloggers blijf je geconfronteerd worden met deze posts.Blogs zijn een faciliteit, waarbij de blogger verantwoordelijk is voor de content. Als mensen het niks vinden, verliest hij volgers of is het /ignore. Ingrijpen op blogs doen we uitsluitend als daar zeer zwaarwegende redenen voor zijn.
Daarom vroeg ik mij af of het mogelijk is om elke individuele blog met een aantal punten te beoordelen.
Wanneer een blog te weinig punten krijgt wordt deze sneller uitgefaseerd dan een blog met meer punten.
Zo houd je relevante en leuke content over voor de lezer.
[ Voor 3% gewijzigd door rohaantje op 10-10-2014 08:52 ]
Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!