Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kleine laptopmuis

Pagina: 1
Acties:

• Senpai
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-07-2024
Hallo,

Ik ben op zoek naar een ietwat goedkopere klein muisje voor bij me schoollaptop. Ik heb op dit moment deze in gedachte: http://www.logitech.com/nl-nl/product/mini-mouse-m187 maar ik vind hem toch net iets te duur.

Als iemand een betere laptopmuis weet, dan zou ik dat erg waarderen.

Ik heb ook al een draadloze muis van de action geprobeerd, maar die zijn te onnauwkeurig, maar het viel natuurlijk te proberen.

Het liefst heb ik een draadloze muis, en klein van formaat.

Dankjewel.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Action?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Senpai
Als ik al had gezegd in de OP, ik heb al een muis van de action geprobeerd en die had toch een te grote afwijking, en verwacht dit ook bij de rest.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik gebruik zelf de Logitech M510, erg prettig en niet groot maar ook niet klein.
Maar valt wel weer buiten je budget.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Ik kan de Logitech M185 aanbevelen.
Het formaat ligt tussen een mini- en normale muis in en kost 15 euro inclusief verzendkosten.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:27

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ik kwam laatst deze muis tegen. Wel een wat stroeve middelste muis knop, maar dat neem ik voor lief voor die prijs. Oja, niet draadloos.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Senpai
Ik heb ondertussen al een muis, mijn moeder heeft hem ergens vandaan gehaald maar werkt prima! Dank je wel voor de reacties.

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 10:14
Logitech VX Nano, jaren gebruikt.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
pricewatch: Logitech Wireless Marathon Mouse M705

Super muisje voor bij de laptop,al ligt ie wel iets buiten je budget. Als dat echt je struikelblok is kan je een andere Logitech nemen, met dat merk zit je altijd goed.
http://tweakers.net/categ...G4lf9S3xjCUvWpG20kDc631Cw

[ Voor 54% gewijzigd door Ernemmer op 14-10-2014 19:49 ]

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

De M705 heb ik ook. Op zich redelijk formaat; eigenlijk heb ik (ivm het formaat van mijn handen ;)) graag wat grotere muizen, maar om mee te nemen is dit wel een mooi compromis.

De sensor van dat ding is prima (geen gekke acceleratie of idioot hoge sensitivity zoals sommige laptopmuizen). Hij heeft ook genoeg knoppen (duimknoppen ontbreken niet).

Wat wel jammer is, is dat het 'vrijlopen' van het scrollwieltje niet echt werkt; als je hem in die stand hebt draait het wieltje veel te gemakkelijk weg waardoor je vaak onbedoeld scrollt terwijl je er helemaal niet aanzit.

Wat ook raar is, is dat de sensor niet in het midden zit. Dit voelde in het begin wat raar aan omdat je onbewust tijdens het muizen gewend bent om de muis om het massamiddelpunt te kunnen draaien zonder dat je daarbij de cursor verplaatst. Met deze muis verplaatst je cursor dan dus wel ;)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• HerZon
  • Niet online
Ik gebruik al ruim een jaar een Hama muis. Bevalt goed, zowel met kou (rond vriespunt als met heel warm weer). En de prijs is niet bijzonder hoog. Schakelt zichzelf uit als deze niet gebruikt wordt, of als de pc/laptop is uitgeschakeld. Gebruik hem met oplaadbare batterijen. Elke 4 maanden het setje ruilen.
pricewatch: Hama AM-7200
Pagina: 1