Videokaart voor de aansturing van twee PB278Q monitoren

Pagina: 1
Acties:

• wvdb79
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-03-2025
Ik zoek een?
Een videokaart die in staat is om vlekkeloos twee WQHD monitoren aan te sturen en zeer stil is. Ik wil twee twee monitoren aanschaffen van ASUS, namelijk de PB278Q. Ik game niet en gebruik mijn systeem vooral voor office, internetten en het kijken van films.

Wat is je budget?
Ik heb geen limiet op het budget. Zo lang de videokaart maar aan de eisen voldoet om de twee monitoren aan te sturen en stil is.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open alle merken.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik moet het systeem nog gaan opbouwen. Tot nu toe heb ik alleen nog uitgemaakt dat ik de twee monitoren van ASUS wil hebben. Ik wil een systeem dat snel en stil is, maar niet meer hoeft te kunnen dan het draaien van office, internet en het afspelen van grote filmbestanden. Ik begrijp dat ik voor mijn doeleinden geen zwaar systeem nodig heb. Al heb ik nu een laptop die moeite heeft om grote mkv bestanden af te spelen.

Voor een stille pc heb ik reeds genoeg inspiratie op kunnen doen op deze site. Ik kom er echter niet goed uit wat betreft mijn videokaart. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-02 21:37

Thomg

Aww yiss

Je weet al 100% zeker dat de igpu die je nu hebt dit niet aan kan sturen?

• wvdb79
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-03-2025
Thomg schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 02:12:
Je weet al 100% zeker dat de igpu die je nu hebt dit niet aan kan sturen?
Ik heb op dit moment geen igpu (gekozen). Op verschillende plekken heb ik gelezen over problemen van igpu's bij het aansturen van een dual monitor met een resolutie van 2560x1440. Vooral als het gaat om het afspelen van hd en blue ray bestanden.

Om eerlijk te zijn wil ik op zeker gaan. Uiteraard hoef ik geen enorme overkill, maar wat ik nog belangrijker vind is dat ik zeker weet dat er geen haperingen zijn. Een heel klein beetje overkill vind ik dus geen probleem. Als dit met igpu oplossing kan, vind ik dat ook prima.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-02 21:37

Thomg

Aww yiss

Misschien handig om dan te posten wat je hebt, ik mis dat namelijk.

• 1ruijg9max9rok5
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-01 17:50
las je niet gaat gamen lijkt mij elke videokaart goed zolang die de juiste aansluitingen heeft maar je kan natuurlijk eerst proberen met de igpu kijken of dat werkt en zo niet er altijd nog een gpu inbouwen