Update: systeem besteld
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er Windows op kunnen draaien (Raspberry PI valt dus af), ik moet er mee kunnen downloaden, IIS op zetten en msSQL draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo goedkoop mogelijk. Ik heb ook al gekeken in Vraag&Aanbod, maar helaas weinig naar mijn gading of aan de andere kant van het land... :-)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 2tb SATA-schijf (3,5") die ik erin wil zetten en een 2,5" schijf voor het OS etc zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart en dergelijke maakt me niet zo heel veel uit, gigabit lan-verbinding is wel een vereiste (liefst Intel ivm prestaties).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil 'm uiteraard zo stil en zuinig mogelijk hebben, omdat -ie 24/7 aan zal staan. Eventueel, voor de toekomst, is HDMI ook wel leuk. Een kleine en mooie behuizing is natuurlijk ook een pré. :-D
Ga je overklokken?
Dat staat niet in de planning.
Voorbeeldsysteem:
Hebben jullie hierop suggesties, tips etc?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er Windows op kunnen draaien (Raspberry PI valt dus af), ik moet er mee kunnen downloaden, IIS op zetten en msSQL draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo goedkoop mogelijk. Ik heb ook al gekeken in Vraag&Aanbod, maar helaas weinig naar mijn gading of aan de andere kant van het land... :-)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 2tb SATA-schijf (3,5") die ik erin wil zetten en een 2,5" schijf voor het OS etc zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart en dergelijke maakt me niet zo heel veel uit, gigabit lan-verbinding is wel een vereiste (liefst Intel ivm prestaties).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil 'm uiteraard zo stil en zuinig mogelijk hebben, omdat -ie 24/7 aan zal staan. Eventueel, voor de toekomst, is HDMI ook wel leuk. Een kleine en mooie behuizing is natuurlijk ook een pré. :-D
Ga je overklokken?
Dat staat niet in de planning.
Voorbeeldsysteem:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | ASRock E35LM1 | € 47,49 | € 47,49 |
1 | LC-Power 2000MB | € 36,45 | € 36,45 |
1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 32,95 | € 32,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 116,89 |
Hebben jullie hierop suggesties, tips etc?
[Voor 39% gewijzigd door SibboNL op 10-10-2014 18:54. Reden: Voorbeeldsysteem toegevoegd]