iPhone 4 iOS7: black screen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 18:33

Scighera

swim-bike-run

Topicstarter
Sinds kort heb ik het volgende probleem. De Iphone 4 loopt regelmatig vast wanneer ik hem niet actief gebruik.

Ik wil mijn telefoon pakken, druk dan op een willekeurige knop maar scherm blijft gewoon zwart (doe ik dan de geluid aan / uit knop: geen reactie, dus hij is vastgelopen)

Vervolgens is de enigste optie een reset uit te voeren (aan uit en de knop met vierkant 10sec ingedrukt houden) vervolgens gaat ie opnieuw opstarten, hoef ik geen SIM te ontgrendelen, deze is wel gelijk actief dan. alleen de WIFI moet dan weer aangezet worden (staat op actief in instellingen, maar als ik niet naar instellingen toe ga dan dan maakt ie geen verbinding)

Heel incidenteel doet de iphone zelf al de reboot, dus vind ik hem met wifi uit terug.

Het lijkt ook te gebeuren alleen als wifi aan staan, ben ik ergens waar ik geen wifi in bereik heb dan loopt ie niet vast. zet ik 's nachts de wifi uit dan weet ik ook zeker dat ik geen vastlopers heb (handig aangezien ik hem ook als wekker gebruik.,...

Terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen, heb sinds twee weken problemen (draai nu al 4mnd IOS-7, en uit mijn hoofd 3 weken geleden de laatste update erop gezet: IOS 7.1.2 (11D257)).

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? heb al gegoogled maar niets gevonden (WIFI verbindt gewoon wel verder en normale internetsnelheid)

Alvast bedankt!

(ik neem aan dat de iphone geen log maakt wanneer er iets vastloopt? )

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Terug naar fabrieksinstellingen gezet via de iPhone zelf? Heb je een restore geprobeerd in DFU mode via iTunes?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Klinkt eigenlijk als een hardwaredefect. Wat staat er in je logs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Topicstarter
heb de frabieksinstellingen al gedaan, heeft niet geholpen.... , DFU via Itunes zal ik proberen, moet ik eerst itunes even installeren.

Waar kan ik de logs vinden?

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Scighera schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:22:
heb de frabieksinstellingen al gedaan, heeft niet geholpen.... , DFU via Itunes zal ik proberen, moet ik eerst itunes even installeren.

Waar kan ik de logs vinden?
Ik bedoelde het meer als vraag of je het via iTunes of je iPhone hebt gedaan. Via je iPhone wordt alles gewoon verwijderd, maar kunnen bugs dus blijven. Via iTunes restoren dmv DFU wordt iOS compleet opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Dat kan dus mogelijk bugs zoals dit oplossen. Indien DFU ook niet werkt dan moet het wel een hardware-matig probleem zijn.

Vandaar altijd eerst DFU restore voordat je verder gaat :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Topicstarter
Top! dan zal ik een DFU uitvoeren (moet ik dan ook backup maken van fotos/whatsapp/contacten? )

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 10:05
ja altijd een backup maken, persoonlijk doe ik die altijd in itunes, maar in iCloud kan tegen wording ook dacht ik.
Pagina: 1